Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny franchise - hvad er vigtigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit nærområde er der en meget lokalt berømt virksomhed, som også er meget populær.
Den beskæftiger sig med salg af hjemmelavede fødevarer i egen butik.
Steder er som sådan ikke kendt for sin service, eller sit design.
Den har få og simple produkter som bare sidder lige i skabet.
Og så er den kendt for at have tilfældige åbningstider.

Jeg har tænkt mig at tage fat i dem for at høre om de kunne være interesserede i at blive et franchise,

Men for ikke at spilde bogen af vores tid, vil jeg gerne have styr på hvordan jeg vil håndtere det inden jeg kontakter dem.

En af de ting der har fået dem til at gå kult er netop deres meget tilfældige åbningstider.

På den ene side kunne jeg godt forestille mig det som en kæde med pænt design, god service og alt det. Men så er det jo også nemt at blive en mængden - der er jo mange der laver gode produkter der ude.

Men omvendt, bryder jeg mig ikke om at være ustabil. Jeg tænker også at det stopper med at være sjovt hvis der er 10-20+ filialer som alle kører det samme trick.

Så spørgsmålet lyder egentligt. I et nyt franchise, hvor meget tør i der at ændre på konceptet?

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål, da jeg gennem de seneste 26 år har opbygget 4 franchisekæder helt fra den første pilotenhed.

Tilmeldt 4. Mar 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. 

Havde du også opstart i udlandet? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)