Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To brands - én side! HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan hulen gør man det bedst, når man skal have to forskellige sider på samme domain?

Der er tale om ehvervslokaler (bl.a. til udlejling) men samtidig fungere stedet som spillested med koncerterarrangementer.

Jeg tænker at lave www.navn.dk med en gå-til A eller B knap, som så viser besøgende til et www.navn-koncert.dkeller www.navn-erhverv.dk

9 ud af 10 besøgende vil til koncert siden, så måske er denne løsning ikke optimal.

Har i en god løsning eller evt. set eksempler på sider hvor dette er veludført?

//Mads

PS: Hvis dette er den forkerte kategori, er admin meget velkommen til at flytte mit indlæg!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt læsning

Det er mere eller mindre præcist det samme scenarie som du her stiller op. Kan se at de har ændret deres side siden indlægget der er skrevet, men det giver en god gennemgang af deres overvejelser. Layoutet for headeren, som er screenshottet ca. midt i indlægget ser desuden ret lækkert ud - det ville jeg overveje at stjæle i jeres situation - selvfølgelig i et design der passer til jeres side.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er ca. samme problematik som i dette indlæg.

http://www.amino.dk/forums/t/279369.aspx

 

Jeg vil anbefale kun at have en instalation måske med 2 domæner som jeg selv gør det www.bunkfotoogdesign.dk .  Det er nemmere at administrere med hensyn til SEO mm.. 

På mit ejet domæne har jeg lavet forsiden så den henviser til flere forskellige undersider som er forskellige brands. Det er lavet med en multisite instalation af wordpress. Det er dog ikke sikkert at du behøver det i dit tilfælde. 

Jeg har så efterfølgende sat det op så www.bunkfoto.dk og www.bunkdesign.dk henviser til de to sider på det samme domæne. 

 

 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super relevant! Jeg læser straks - tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)