Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du meget om regler indenfor bookmakere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej! 

Jeg skriver fordi jeg har nogen spørgsmål omkring et par regler, til en ny form for sports betting platform. 

Har været i kontakt med spillemyndigheden, men de kunne ikke komme med et ordenligt svar, synes jeg. 

Så håber der sidder en derude som kan hjælpe!

Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvad er dit/dine spørgsmål :)

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen ved du noget omkring væddemålsbørs? Hvor man kan oddst mod andre istedet for mod "huset". Eller noget i den stil

Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en lovgivning i Danmark, om aftaleindgåelse - altså aftaleloven. Aftaleloven anvendes bla. i forsikringsbranchen, når man ser på under hvilke forudsætninger en aftale er indgået mellem 2 parter.

Da du ikke udbyder væddemålene, er du ikke indbefattet af denne lov, men udelukkende ansvarlig for platformen, hvor de to aftaleindgående parter mødes. Du skal altså, som jeg ser det, sikre ordentlige rammer for aftaleindgåelse.

Jeg vil helt klart anbefale dig at sætte dig yderligere ind i aftaleloven.

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ikke det store omkring væddemålsbørs end at jeg har hørt en lille smule omkring det.

Jeg har været i kontakt med spillemyndigheden, men uden at få noget ordenligt svar.

Ved i hvem jeg evt ville kunne kontakte for mere information?

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Betfair er en væddemålsbørs hvor man better mod andre spillere og hvor man kan købe og sælge bets

Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er rigtigt omkring betfair.

Det jeg går og tænker over, og som også er en del af mit spørgsmål har jeg været i kontant med spillemyndigheden og nu og Finanstilsynet, for at finde ud af, men uden held. Jeg har sendt et par mails til noget online retshjælp, for at se om de kan hjælpe mig videre..

Er der nogen som ellers har nogen idéer til folk der ved noget omkring dette emne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)