Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boykot TUI, Nordea, Ikea + medløbere

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)
Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en del net shops. Jeg bruger en virksomhed til at hjælpe mig med mine annonce kroner.

Umiddelbar aner jeg ikke hvem og hvad mine penge gives til,men effekten er det jeg ønsker viden om.

Når der opstår en historie om annoncer på DKA så jeg naturligvis denne efetr-fordi jeg ikke havde læst den tidligere. Ej heller er det et krav om, at jeg skal kende alle mediers fortæller metoder.

Jeg vil ikke give penge til DKA, men heller ikke til Se og Hør pga den sag om Tøftings svirger familie, da de spilled Vm i sydkorea, altså kan man boycutte forskellige, men først når du bliver bekendet med problemet-holdning-eller anden tåblighedder-der kan aldrig være vores opgave, at undersøge på forhånd-det er de virksomhedder opgave at opføre sig anstændigt(se det var politisk)'

¨Hans

ejer

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtigt - Men alle dem der ikke vil annoncerer i DKA GLEMMER helt at vi er mange der KUN läser DKA - men et "Blaat" klientel er aabenbart ikke jeres klientel --- !

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Viggo Peetz:

Helt rigtigt - Men alle dem der ikke vil annoncerer i DKA GLEMMER helt at vi er mange der KUN läser DKA - men et "Blaat" klientel er aabenbart ikke jeres klientel --- !



Jeg er 100% blå og hader DKA af hele mit hjerte og folk der har et problem med det, køber bare deres ydelser andre steder.
Mine holdninger er ALDRIG til salg!

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 1000% liberal, og læser ALDRIG MERE affaldet fra DKA.
Der er tale om rendyrket, utilstedelig og uunderbygget tilsvining af ALLE personer med en bestemt religion.

Jeg skærer ikke alle over én kam ud fra kriterier som religion, etnicitet, fødeland, køn, seksualitet mv.

Og jeg er glad for, at kun relativt få hader halvkristne som mig, selv om IRA og andre erklærede kristne har lavet forfærdelige handlinger.

Og heller ikke MINE værdier er til salg.
(og der ER i øvrigt heldigvis relativt få rabiate danskere)

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)