Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produceret metal vaser?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogle som har kendskab til produktion af evt. Metal vaser ? 

Overvejer at få lavet nogle til min side -  men synes det hele virker lidt uoverskueligt.

Men hvis der nogle som kender en side eller en jeg kan kontakte vil det være dejlig. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad er dit budget? Vil du sælge nogle på din webshop eller hvad er din plan?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af hvilken slags vaser der er tale om, så kan det være jeg kan være behjælpelig med kontakt til en producent i Indien. Der skal dog være tale om bestillinger på mindst 500 stk. pr. design.

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme jeg ikke har tænk over budget men 20.000 vil nok ikke være urealistisk  - Og ja jeg vil gerne sælge dem på shoppen, hvis man kan få lavet nogle fede produkter i god kvalitet 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

500 pr design, lyder vildt, men kommer os an på prisen pr. stk ved du hvad det ca vil ligge på :-)?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Det er meget svært at svare på hvad prisen vil være, men i stil med Menu, Bloomingville, House Docter og lignende. Pris og kvalitet hænger unægteligt sammen, og jeg tror ikke du kommer så langt for kr. 20.000, medmindre du kun ønsker et design? :-/

Prisen afhænger af design, materialevalg, farve og ikke mindst størrelse :)

Har du gjort dig nogle tanker om det skal være i metal, glas, træ, ler, polyresin, terracotta, jern, zink, porcelæn eller et helt andet materiale?

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså tanken var at lave en hel serie af omkirng 15-25 vaser af metal i alle mulige forskellige former og farver - :-) 

Men ja 20.000 er måske lige i den lave ende!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Har du eventuelt nogle designs i tankerne allerede, eller kan henvise til andre eksisterende designs, som allerede findes på markedet? Tror det vil gøre det lettere at hjælpe :)

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Ja 500 stk. er en del.

Engang havde jeg salg af et produkt produkseret i Tjekkiet, som krævede produktion af 3000 stk. pr. design.

Men kan du få andre med på dit design i andre lande evt. , så kan du jo mindske dit eget indkøb..

Nogle gange passer logo eller slogans fra firmaer ind på produkter og kan give et smukt budskab og på den måde kan du få en betalt reklame,,,

/ Hr. Henrik

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)