Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starte mit eget webside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig at starte mit eget webshop hvor jeg primært ska sælge tøj. Jeg har designet mit eget logo dog står jeg nu i stå ift processen til at komme videre. Hvordan får jeg skaffet mit tøj og hvordan får jeg sat mit logo på. Feks hvis jeg godt kunne tænke mig en polo med top kvalitet (stoffet) med mit logo, hvordan får jeg evt dette? og hvor meget vil det ca. koste pr stk?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm...

Du skal have fat i en producent. Enten skal du tage kontakten direkte til en producent i Tyrkiet, Kina, Bangledesh eller lignende, eller også skal du tage kontakt til en mellemmand, som der er mange af i Danmark. Men at påbegynde sit eget mærke er dyrt. Pris pr styk afhænger blandt andet af antallet du ønsker produceret, kvalitet mv. Så det kan man ikke bare give et svar på.

Men prøv at læse denne herunder eller søg rundt her på Amino. Du er ikke den eneste der har stillet det her spørgsmål.

http://www.amino.dk/forums/t/132024.aspx

Overvej også had din baggrund er for at kaste dig ud i den her slags. Det er selvfølgelig ikke umuligt, men hvis det er surt optjente sparepenge du kaster efter projektet, eller går du ligefrem ud og låner til det, vil jeg foreslå at du laver en grundig analyse af markedet, og ærligt lægger dine egne evner og netværk til, så du kan vurdere om det er realistisk. Så ender du ikke med at spilde en masse penge :o)

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 9. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret Brian!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)