Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode råd og vejledning til mit næste skridt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude 

jeg søger lidt hjælp til gode råd og vejledning til mit næste skridt med min hjemmeside. SEOén er lavet og vi bliver fundet på google, men trafikken er ret sløv og man bliver mindre motiveret på at lave videre. jeg ville derfor høre hvad jeg ellers kan gør i form af markedsføring. pt bruger vi facebook/blog og det har givet en lille virkning. tak på forhånd 

hilsen 

nybegynderen 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvilken hjemmeside drejer det sig om og hvilke søgeord vil du blive fundet på?

Nogle gange kan en god landing page være et ret godt første skridt. Jeg havde ikke forventet at sælge så meget vi gør på underhyleren.dk, men vi ligger nummer fire på "billige boxershorts", så det er ret fedt.

Relevant tekst og en god historie er altid en god ting på forsiden.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

tak for svaret :) det drejer sig om sushiplanet.dk, hvor vi formidler opskrifter, ingredienser og udstyr.  f.eks. bliver vi fundet på sushi opskrifter, hvor vi pt ligger på side 4 dertil bliver vi desuden også fundet på hjemmelavet sushi, hjemmelavet sushi opskrifter osv. jeg vil pt udarbejde mere tekster til hver kategori/side. er der ellers andre ting jeg kan gøre efterfølgende?? 

Mvh

Piravinth 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal som minimum op i top 5 på side 1 ellers er det nærmest ligegyldigt, så der er stadig et stort arbejde med Seo

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

kan jeg boost min seo yderligere med flere artikler?? og skal jeg evt kigge mere på backlinks?? tak på forhånd 

Hilsen

Piravinth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)