Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Licensaftale......hvordan??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ødis v. Kolding
Tilmeldt 21. Mar 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er værktøjsmager og har fået en idé til et fantastisk stykke håndværktøj :)  Jeg vil gerne have en eksisterende producent af håndværktøj til at producere, markedsføre og sælge værktøjet, eksempelvis svenske Bahco, som også står bag svensknøglen. Jeg vil naturligvis først selv lave en prototype, men hvornår i min proces skal jeg tage kontakt til en producent? Jeg tror ikke at der er noget der kan tages patent på, men måske kan den designbeskyttes. Hvordan med licensaftaler?? Og ikke mindst: hvor mange procent af det samlede salg kan man kræve?? Hvad nu hvis der hverken er noget der kan patenteres, designbeskyttes eller lignende.......hvor står man så?

// Stensgaard

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest: Er der andre der ikke har haft samme ide? Tjeck youtube og google godt i gennem. Jeg undrer mig tit over at MINE gode ideer er lavet og markedsført, SELV om jeg aldrig har set eller hørt om dem her i denne del verden.... Bare et råd..

Fra Ødis v. Kolding
Tilmeldt 21. Mar 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i. Det har jeg også allerede gjort. Faktisk fandt jeg en anden ting på youtube, som jeg også havde i tankerne, men den var altså allerede opfundet. Når/hvis jeg kommer rigtigt i gang med projektet, skal der jo nok laves en mere grundig undersøgelse end bare en søgning på google, men jeg er med på hvad du mener, tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)