Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til nyt projekt - Webdesigner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Mit navn er Henrik jeg er 34 år, og vil gerne starte som iværksætter.

Jeg har en ide til et website som har born global potentiale. 

Dog har jeg ikke den fjerneste ide omkring webdesign, og ønsker derfor kontakt til en mulig samarbejdspartner.

Jeg har ingen ide om hvor jeg skal lede og hvem jeg skal spørge.

Men faktum er at jeg søger en partner som har interesse i at arbejde på et nyt og spændende projekt.

Det kræver selvfølgelig at vedkommende forstår min ide og er villig til at lægge meget tid og energi i dette hvis vi kan blive enige om betingelserne.

Skulle der være en webdesigner som mangler en mand fyldt med energi og gå-på-mod, til at komme i gang med et selvstændigt stykke arbejde, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Rigtig god jul alle mand. - Glæder mig til at høre fra jer. 

 

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Mit navn er Oskar, jeg er 19 år og har i et godt stykke tid arbejdet med webdesign og hjemmesider. Jeg er åben over for nye opgaver; og parat til at kaste mig ud i det. 

Jeg vil gerne vise dig min ekspertise, og hvilke websider jeg har arbejdet med, så du kan få en ide om hvordan jeg arbejder. 

P.t. er jeg ikke i gang med nogle større projekter, og derfor er jeg klar til at sætte mig ind i dette fuld fokuseret mht. tid og energi. 

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig, så jeg kan høre om dine planer og så du kan se hvad jeg har været i gang med. 

Kontakt mig på: 

60148066

Mvh. 

Oskar Thorin Hansen

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske vi kan finde ud af noget, Fruen er nyuddannet datamatiker og meget skrap til webdesign og mit firma vil nok støtte lidt også, såfremt vi tror på din ide.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)