Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en normal fragtpris fra USA ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at bestille omkring 100 t-shirts fra USA, og kan se at firmaet sender med "UPS Expedited", og at det vil koste omkring $180. Umiddelbart syntes jeg det lyder af mange penge, så ville lige høre om det er en helt normal pris ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fragtprisen beregnes ud fra værg og volumen af godset, så før man kander disse tal er det umuligt at sige om der er tale om en fair pris.  Den aktuelle fragtpris afhænger også af hvad pris / rabat aftale man har med kurer eller speditør firmaet.  

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.transporteca.com/da/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne forestille mig at 100 t-shirts fylder rimelig godt, så umiddelbart lyder det ikke vanvittigt, du har dem trods alt på få dage. 

Spørg evt. hvad det vil koste med USPS, hvilket svarer til den danske post.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

At betale ca. 12,50 DKK pr. t.shirt i transport kan man jo godt kalde en dyr løsning, men måske den eneste mulighed .  Generelt er det sådan at jo mere du fragter jo billigere bliver det pr. enhed.  kommer du f.eks over 100 kg gods vil almindeligt luftfragt måske være en økonomisk bedre løsning. har du minimum 1 kubikmeter vil søfragt også være en mulighed.

 

 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad dine t-shirts vejer, men jeg kan se at det ville koste ca. 1.000 kr at sende 15 kg til USA med DHL Express.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kun vant til at handle inden for EU. Der betaler jeg normalt omkring 130 kr for samme størrelse/vægt. Nu er USA naturligvis længere væk, men en 10x af prisen, havde jeg ikke regnet med. Men det er jo nok bare prisen kan jeg fornemme.

Bliver der i øvrigt lagt told oven på fragten, eller kun på varen ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Men det er jo nok bare prisen kan jeg fornemme.

Bliver der i øvrigt lagt told oven på fragten, eller kun på varen ?

Nej det er ikke bare priser, som sagt afhænger det af hvad prisaftale man har med kurerfirmaet, alternativt vælg en anden transportform f.eks alm. luftfragt, eller søfragt. 

told betales altid af varens pris + fragtomkostningerne. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)