Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget hjemmeside for 50.000kr?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Vi skal have lavet en hjemmeside, hvor man kan logge ind (via Facebook/ Gmail), donere et givet løb til en af udvalgte sager og betale via bl.a mobilepay.

Jeg tænker, at det skal være en blanding mellem en almindelig webshop og så en crowdfunding side.

Hvad vil et sådan projekt normalt koste? Hvor længe vil det tage? Vi har sat 50.000 af - Er det realistisk?

På forhånd mange tak for hjælpen :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg vil uden at at kunde jeres konkrete specifiktioner, mene at I kan komme et godt stykke af vejen med en open source løsning. Det altafgørende er hvorvidt der findes moduler der dækker jeres behov, således at disse ikke nødvendigvis behøves at konfigureres fra bunden. 

Tag nu fx. WordPress, som er det mest benyttede CMS-system pt. Her findes der tusindvis at plugins, til alverdens formål. Blandt andet login med Facebook / Google account. 

Jeg vil gerne indgå i dialog med jer ift. en WordPress løsning, såfremt I kunne finde det spændende og aktuelt at få løst opgaven heri. Send mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - Så kan vi tage en dialog herom :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Fra  HelloSEO ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Wonderboy12,
Ja det er det!

Skriv til mig på kontakt@helloseo.dk

S
å finder vi ud af det, tjek også helloseo.dk for referencer.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil også mene, at jeres budget er realistisk, men for at vurdere det helt præcist, skal man nok se en kravspecifikation samt have noget uddybende info. WordPress har et par fine plugings, som kunne anvendes til dette. Såfremt I ønsker en funktion, så kan vi f.eks. kode den fra bunden. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om opgaven, da jeg tror, at vi - www.graifkr.dk  kunne hjælpe jer.

Jeg sender dig en mail :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wonderboy,

Alt kan lade sig gøre. Jeg har selv ualmindelig booket for tiden - og faktisk kan jeg ikke tage opgaven. MEN MEN MEN. Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at tage skridtet videre. 

Min baggrund for at hjælpe dig er, at jeg det seneste år har bygget mere end 40+ hjemmesider (www.sedia.dk), hvor en stor del af dem er fra bunden - og det er lige netop sådan en du har brug for i og med, at du har så mange specielle krav. 

Jeg kører til møde i Vejle i dag kl. 14:30 (1 times kørsel). Hvis du har lyst, så vil jeg gerne ringe til dig og give dig vejledning til hvad du skal være opmærksom på når du skal ud og finde den rette mand, for du skal på ingen måde betale 50.000,00 kr., men nærmere i omegnen af 20-25.000,00 kr.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ret meget konkurrence, også på troværdighed, i netop den metier!

Sådanne sider som betternow.dk og booomerang.dk er jo ret langt fremme i feltet, og har, vil jeg mene, nok næsten mættet det danske marked. Og hvis I går efter det udenlandske, så bliver konkurrencen endnu stærkere.

Så jeg vil nok anbefale jer at se efter nogen der har dokumenterbare resultater i at lægge en markedsplan omkring jeres website og sætte minimum halvdelen af beløbet af til det, og til forskellige former for reklame. Ellers kommer I bare til at stå med en meget flot webshop/site uden særligt mange besøgende.

Hvis I har et separat marketingsbudget i samme størrelsesorden, så er det jo fint - og bare om at komme igang!

Held og lykke med det!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg en del bare taler dig efter munden wonderboy - hvorfor har du til hensigt at blande en webshop ind i din crowdfunding side? Umiddelbart lyder det ikke særlig smart. Hvis du absolut har brug for en webshop hvorfor får du så ikke bare lavet 2 forskellige sites der evt. linker til hinanden.

Du kunne f.eks. købe denne klon af Kickstarter.com den er sat op til facebook og twitter, og er lavet på en måde så min programmør (tror jeg) kan rette så det matcher dine krav. Det koster 650 dollar. plus tilretningsprisen. Det kan ikke svare sig at programmere alt det fra bunden.

https://www.zoplay.com/web/fund-starter/

Hvis du ønsker hjælp til projektet er du velkommen til at sende mig en pm.

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)