Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambitiøse folk der tænker langsigtet til et startup

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Jeg har en revolutionerende ide som skal ses som en service via. en mobil applikation. Jeg har vurderet, at den optimale løsning ville være en mobil app, da jeg også er næsten færdig med at have lavet websiden for ideen. Vi kan meget vel med teamets input ændre på, om servicen skal leveres gennem app eller hjemmeside eller som crossplatform app.

Målet er, at blive én af de største i den branche, servicen vil blive leveret i. Visionen for virksomheden er at skabe nye muligheder for cafeer mm.

Jeg er på jagt efter ambitiøse medejere, hvor der er plads til mangfoldighed, kreativitet og det at tænke virksomhed fra en anden vinkel. Sammen som et hold og familie, kan vi gøre det umulige! 

Hov? Nævnte han lige 'familie?' Ja, det gjorde jeg. En vennefamilie, hvor loyaliteten og ambitionen er høj. 

Jeg brænder for at finde de mennesker, der tænker på at stifte relationer på længere sigt og opnå success (finansiel frihed og stor virksomhedssuccess) sammen. 

Hvad vil jeg blandt andet bidrage med?

- Salg af løsning til cafeer

- Drift af IT Systemer, netværk og andet IT teknisk

- IT Sikkerhed (har flere års erfaring)

- Videreudvikling af hjemmesiden og lave et delprodukt.

Hvad kan jeg ellers tilbyde? 

- Et livslangt venskab. Jeg vil gerne have, at vi vinder sammen. Og er man presset, deprimeret eller har personlige problemer, så vil jeg være der og bakke op.

- Arbejde på projektet 60-70 timer ugentligt. 

- Et sted, hvor vi kan arbejde med vores eksperimenter i fred og ro. 

- Adgang til investorer (Det kræver self. at vi er godt etableret. Men lover, at den økonomiske kapital ikke kommer til at blive vores største udfordring.)

Ejeraftaler og det med at give en bid af kapitalen er nu meget normalt. Og det har jeg helt sikkert også tænkt mig at drøfte videre om med vores udvikler og team. Som sagt, handler det ikke kun om mig. Men om os. 

Hvem leder jeg så hel konkret efter lige pt? 

- Jeg leder efter en, der har godt styr på markedsføring.

- Jeg leder efter en dygtig udvikler, der står for udviklingen af mobil app'en og tager del i løbende innovationskampagner.   

Jeg glæder mig til at høre mere fra jer i pb. Ellers hvis I har nogle gode råd, må I gerne dele. Altid glad for at lære noget nyt.

 

Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tuttifruit,

Skriver privat :)

VH

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)