Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannere, kataloger mv. Hvad bruger I af programmer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg talte med en kammerat dag. Når han laver kataloger til tryk bruger han inDesign. Jeg spurgte til om det også kunne lave eksempelvis bannere til AdWords Remarketing samt hjemmesider i InDesign.

Er der nogen der kort kan forklare hvornår man bruger...

- Photoshop

- InDesign

- Illustrator

Jeg havde tidligere forståelsen af at mange brugte eksempelvis Photoshop til at sætte bannere mv. sammen. Men jeg har nok misforstået det.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

man bruger alle programmerne, Photoshop til at klargøre billederne, illustrator til grafik, og indesign er der hvor man sætter det hele sammen.  

mvh Christian

Fototrykkeriet.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan godt nøjes med Photoshop til bannere der skal lægges på nettet. Det er først hvis du går med tanker om at lave professionelle plakater til busskure osv. at du skal bruge de tunge programmer. Photoshop koster ikke så meget og det er meget tungt hvis du skal lære flere Adobe programmer at kende.

Selv til flyers som skal omdeles efter at være trykt, kan du nøjes med Photoshop. Kun hvis det bliver noget som du skal leve af, skal du selvfølgelig have det bedste.

Man skal bare kende lidt til nogle basale ting for at få et godt resultat. Opløsningen, papir og filer du gemmer i. Men der findes mange guides på Youtube som er lige til at gå til.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)