Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onpage SEO og Linkbuilding på WordPress Podcasten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God initiativ - jeg betrager mig klart som i målgruppen og subscriber :-)

Jeg har lige skimmet mig igennem Podcast 2 og jeg synes godt I må lave nogle længere interviews om emner der krydser Wordpress-tek og Wordpress-business:

Fx

- hvordan kan man som Wordpress-designer/udvikler tilføre værdi når der findes tusinder af flotte gratis Temaer og også mange billige købe-Temaer, ready to go

- CSS-fix vs Plugin vs Child Theme: Hvornår skal man prioritere det ene vs det andet til at løse forskellige opgaver af hensyn til en selv, sitets hastighed/stabilitet og kundens evner til at passe det bagefter osv.

- Diversificering af forretningsmodeller for WP-udviklere: service, digitale produkter, subscriptions etc - hvad og hvornår?

- List-building: Hvordan hvis man ikke har nok tid og penge hvilket man aldrig har - hvad er optimalt at gøre for en selv og for potentielle kunder for at få trafik og signups, holde på dem og konvertere?

Det var lige nogle emner 'on top of my head' ... :) 

I har jo nok allerede markedsført jer i Facebook-gruppen "Wordpress DK", såvel som Google+s ditto, Nemprogrammerings forum og de danske Wordpress-community-sites, som wp-danmark.dk, så det må vel være et spm. om at prøve at komme ud til enkelte Wordpress-konsulenter som undertegnede og så lade snebolden rulle. I må fortsætte med at finde nogle flere interessante interviewpersoner og så lade dem sprede budskabet i deres netværk. Jeg tror I virkeligheden det arbejde giver jer den mest motiverede gruppe lyttere down the line.

PS Jeres SoMe links øverst th skal lige pege på jeres egne profiler :-) 

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Linkbuilding er mere komplekst end tidligere, da der i høj grad ses på den samlede linkprofil, og mobilbrug i forb. med browsing spiller i højere grad ind end førhen på placeringer, da Googles algoritme netop nu opdateres med Mobile First, som det hedder sig.

Jeg har et dugfrisk replay af et webinar i et skjult link, som jeg gerne deler med dig, hvis du sender mig en mail på info@supramedia.dk

Temaet er oplagt nok SEO i 2017 helt apropos. . :)

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Kristiansen:
Det var lige nogle emner 'on top of my head' ... :) 

Så du kunne godt tænke dig at vi fokuserer mere på iværksættere der arbejder og har haft success med Wordpress?

Har du nogle forslag til konkrete personer vi kan tage fat i? Altså jeg har en rækker ideer selv, jeg syntes bare det kan være udfordrende at finde balancen mellem tech, marketing og iværksætteri.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo et spm. om hvordan I bedst servicerer jeres intenderede publikum og der vil sføli altid være nogen man skyder forbi MEN ... 

Hvis I nu roterede mellem at finde en 'special guest' som havde

- stor erfaring med udvikling af WP for x, y og z klienter, fokus på design, navigation og kundeservice, men som også kan snakke om hvordan man klarer sig i konkurrencen der stadig bliver stærkere, udvikle nye services/produkter etc.

- en WP-webshop-ejer eller bare en med en Landing Page der skal konvertere og som har en god marketingcase hvor de gjorde det og det og konverterede det og det 

- en 'special special' guest som sidst hvor der var en fotograf inde, altså en med et særligt speciale - også en der koder Child Themes, en der laver mailingliste-marketing, etc.

så tror jeg balancen bliver opretholdt fint!

Jeg har ikke nogen konkrete forslag til gæster men jeg synes det er vigtigt at få nogen fra nr. 2 gruppe ind - altså kunder eller andre som faktisk har et site med et emne/produkt, så udviklerne kan høre om deres oplevelse fra 'den anden side': Hvor svært har det været at lære, implementere, konvertere osv. Hvad virkede, hvad virkede ikke i deres branche osv.

Selv om jeg godt ved at vi alle elsker Wordpress så er det jo dybest set bare et redskab til at nå et mål, og så er det vigtigt at få nogen af de mennesker i tale som kun ser det som et redskab og ikke har en særlig forkærlighed for PHP 6 vs. PHP 7. Og der som regel ender op med at være vores kunder ... :-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg synes Ulrik K. rammer plet med sine forslag. Yes

Du spørger til Linkbuilding anno 2016 (snart 17) - Så læs evt. denne korte artkel om LinkBuiding (anno 2016 - snart 17).

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)