Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil være SEO haj

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
hvorfor ikke vende den om og så finde de bedste blogindlæg og artikler løbende, og printe dem ud?

At læse om det er altid godt, men man skal have fingrene nede i suppedasen og teste ting selv. På den måde kan man se hvad der virker og ikke virker uden bare at have læst om det.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Thomas Frost:
hvorfor ikke vende den om og så finde de bedste blogindlæg og artikler løbende, og printe dem ud?

At læse om det er altid godt, men man skal have fingrene nede i suppedasen og teste ting selv. På den måde kan man se hvad der virker og ikke virker uden bare at have læst om det.

Ja selvfølgelig, men hun spurgte til læsestof, og det svarede jeg på. Jeg svarede ikke på hvorvidt praktisk øvelse ikke er vigtigt eller bør prioriteres.

Hvis man ønsker at blive god til noget skal man naturligvis øve sig i praksis, men giver det ikke sig selv? eller er det noget man bør skrive?

Den måde jeg selv lærte en masse om SEO på, så meget at jeg kunne leve af det, var ved at starte med at læse en allerhelvedes masse. Alt der havde med SEO at gøre trawlede jeg igennem, bl.a. læste jeg samtlige indlæg i Amino SEO-kategori, men også masser af udenlandsk stof, og tilmeldte mig alle de nyhedsbreve om SEO jeg kunne, så Whiteboard friday med Rand Fishkin osv osv osv. Jeg vil gætte på jeg brugte 1000-2000 timer på det teoretiske inden jeg rigtigt kastede mig ud i en masse praktisk. 

For mig personligt var det ikke en mulighed at starte ud med en masse praktisk, da jeg ikke mener det giver mening at lave en masse forsøg som andre allerede har foretaget. Så hellere tage alt den viden man kan fra andre, og derefter begynde at arbejde med det selv og forfine sin viden. Men det er selvfølgeligt forskelligt fra person til person. Nogle husker bedst hvis de løbende arbejder med det, og andre ligesom jeg selv husker bedst når jeg finder det hele logisk og forstår det.

Generelt er det bare meget vigtigt at følge meget med i den viden der konstant deles om SEO, da der ingen grund er til at sidde og teste alt af i praksis selv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
men hun spurgte til læsestof, og det svarede jeg på

Sorry den så jeg ikke :) jeg sidder og kigger på Amino med halvt øje og arbejder med resten :D

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Thomas Frost:
men hun spurgte til læsestof, og det svarede jeg på

Sorry den så jeg ikke :) jeg sidder og kigger på Amino med halvt øje og arbejder med resten :D

Alt godt, np :-)

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Hvis du vil have en god basisforståelse og professionel tilgang til dit arbejde med SEO, så er det en god ide at alliere sig med folk der har den rette baggrund og erfaring.

Du vil ikke bare dig spare selv for en masse spildt tid, du vil også blive uptodate med den sidste udvikling på området.

Jeg kan kun anbefale at tage et kursus hos en seriøs udbydere. på den måde får du bla.:

- En basal forståelse for de forskellige SEO redskaber du har til rådighed gennem undervisning og praktiske eksempler.

- Gennemgang af googles nyeste algoritmer for netop at forstå hvad der er vigtigst at prioritere i din SEO/marketings -strategi. Du får også en systematisk gennemgang af de værktøjer der findes til analyse, planlægning mm. i den forbindelse.

- 'Hands on' med cases fra din egen forretning, under overvågning af dygtige og erfarne undervisere, der kan guide dig i den rigtige retning. Du får derved en praktisk erfaring i bla. de omfattende værktøjer google tilbyder, og er derved gør dig meget bedre rustet til at håndtere dine fremtidige udfordring.

Selv har jeg gennemgået et 3 måneders fuldtidskursus hos nogle af de mest kompetente på området, ifbm min egen forretning, og har fået fuld valuta for pengene.

På det kursus jeg gennemgik, var der prøver hver uge, dels som kvalitetssikring af kurset, og dels for at du kunne nå at samle op på områder du måske ikke helt havde fået med. Alt sammen kun i din interesse.

Efter et sådan kursus vil du have et betydelig bedre grundlag for at blive en af de bedste, som du ønsker at være.

Mange hilsener

Mads

brondholt.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)