Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medievaner: Iværksættere vs Befolkningen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere

Vi er 2 studerende fra DMJX der, i forbindelse med vores eksamen, forsøger at beskrive iværksætteres medievaner kontra den brede befolknings medievaner. Er der forskel på typen og brugen af medier i det daglige?

Vi har lavet 3 spørgsmål, som vi håber meget på at I vil besvare: 

Hvilke tv-genre ser I? (reality, dokumentar, fiktion, underholdning, fakta etc...) 

Hvilke medier bruger i løbet af en arbejdsdag? (med medier menes: aviser, apps, tv-kanaler, websites, radio-kanaler, etc... )

Hvilke medier bruger I når I har fri? (med medier menes: aviser, apps, tv-kanaler, websites, radio-kanaler, etc... )

Tusind tak for hjælpen

Mathias Arvedsen og Rune Andersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune A2:

Hvilke tv-genre ser I? (reality, dokumentar, fiktion, underholdning, fakta etc...) 

Min mangel på danskfaglige/journalistiske begreber er ikke tilstedeværende, men det eneste, jeg ser i fjernsynet, er nyheder og politiske debatprogrammer.

Rune A2:

Hvilke medier bruger i løbet af en arbejdsdag? (med medier menes: aviser, apps, tv-kanaler, websites, radio-kanaler, etc... )

Personligt bruger jeg meget Twitter, Desuden bruger jeg DR-appen, Børsen og andre website - diverse; måske også amino...? Og Facebook kan jeg ikke sige mig fri for - det bruger jeg dog mest kun markedsføringsmæssigt. 

Rune A2:

Hvilke medier bruger I når I har fri? (med medier menes: aviser, apps, tv-kanaler, websites, radio-kanaler, etc... )

Igen hænger det nok på de samme som ovenstående; Twitter, Børsen, Facebook, DR (licenskornerne skal jo udnyttes, haha) og diverse. 

Håber, I kan bruge det til noget. :-) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilke tv-genre ser I? (reality, dokumentar, fiktion, underholdning, fakta etc...) 


Dokumentar, serier, krimi

Hvilke medier bruger i løbet af en arbejdsdag? (med medier menes: aviser, apps, tv-kanaler, websites, radio-kanaler, etc... )


Dr APP, amino, twitter, 24/7


Hvilke medier bruger I når I har fri? (med medier menes: aviser, apps, tv-kanaler, websites, radio-kanaler, etc... )

Netflix, DRapp, amino, facebook, twitter, dr2 - debat

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)