Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøver igen. Ny Webhost, hvem gør det godt nok???

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den lidt uheldige situation, at min shop ikke kører 100 procent optimalt. Har brug for at skifte nu, til en bedre løsning, og bedre support. Nuværende hastigheden er alt alt for langsom, og siden er ofte nede.

Søger en host, der burde kunne flytte til et rimmeligt beløb med tilknyttet mail. og hvor hastigheden er i tip top, og fuld backup. Søger en der har speciale i hosting af wordpress/Woocommerce shop. Hører meget gerne fra brugere, og mindre fra udbydere.

Tak

mvh

Z

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Jeg kan ikke andet end anbefale dig UnoEuro. Der har jeg selv mellem 15-20 webhoteller liggende. Det fungerer bare!

Hvis du af den grund får brug for hjælp til hjemmesiden, så sig til! Jeg har 21/21 vurderinger på Trustpilot med 5 stjerner.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Zahid,

Jeg kan ikke andet end anbefale dig UnoEuro. Der har jeg selv mellem 15-20 webhoteller liggende. Det fungerer bare!

Hvis du af den grund får brug for hjælp til hjemmesiden, så sig til! Jeg har 21/21 vurderinger på Trustpilot med 5 stjerner.

Vh. Kasper // SEDIA

Tusind tak. Har selv tænkt på UnoEuro, har kun hørt godt fra dem indtil videre. Tak for tilbuddet, har dig in mente. Hvad koster det at flytte... ved du det?

mvh Z

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Unoeuro er sikkert stabile nok, men har dog en del indskrænkninger i deres tilbud - eksempelvis får man kun een database med i købet og skal betale for hver efterfølgende, man man ikke selv aktivere en backup, men skal betale et større gebyr i € for at få dem til at finde en brugbar backup og flere andre ting som godt kan være irriterende i det daglige.

Så hellere betale lidt mere og få alle muligheder uden diverse ekstra gebyrer, såsnart man 'vender sig i sengen'...

Blot min holdning - jeg benytter selv super stabile VPS løsninger til mine egne sites og til de kunder som måtte ønske superstabilitet, for f.eks. wordpress og dertil hørende webshops - så deler jeg ikke med andre og er garanteret oppetid og ressourcer til shoppen, ligesom jeg kan udvide med et enkelt klik hvis jeg skulle få behov for yderligere ressourcer...

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har prøvet en del steder men lige nu har jeg mine 10+ hjemmesider samlet på www.GigaHost.dk og det lever fint op til mig. Alle mine billeder er hostet hos en fotohoster og dermed ikke samlet på Gigahost

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Som så meget andet "Hvad er bedst", så er det lidt som at spørge, hvilken bil er bedst?

At svare på det er umuligt, da det kommer meget an på ens egen erfaring, og hvor heldig man har været. Der er altid nogen der har været uheldig med en udbyder, mens andre tænker det er super godt.

Selvfølgelig kan man på denne måde sortere de værste fra, men i sidste ende kommer det vel an på hvor heldig di er med din hosting oplevelse.
Jeg her selv prøvet en god håndfuld hostingudbydere, og også at hoste selv.

Jeg er dog endt med siteground.com, som jeg har været heldig med.
Der er god performance, og deres support hjælper hurtigt og effektivt, hvad end mit problem har været.

Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid, 

Du skal være velkommen til at tage et kig på cHosting

Webkoderiet - Moderne og professionelt webbureau i Odense.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opgivet danske webhoteller. De alt for svingene i kvalitet. For en 10 år siden var det okay, men nu har jeg kun oplevet overbelastende servere. Det gælder også såkaldt "egen server" i serverpark. Det gælder også dyre priser.

Jeg er gået til udlandet. Bruger nu udelukkende DigitalOcean - det spiller 100%. Det er relativt billigt, og jeg kan op og nedscalere server efter behov. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

UnoEuro burde, som det bliver skrevet, sagtens kunne klare dine behov. Ellers find en større og skalerbar løsning hos dem der ejer dem: ZitCom - de har også lige opkøbt Meebox :)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox? Jeg har prøvet meebox, og kom hurtigt ud af det foretagende. total overbelastede servere - også den dyre løsning. 

Beklager mine negative ord, men jeg har ikke fundet nogle god og stabil udbyder i dk. Måske er det bare mig og mine krav?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)