Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skriver din SRP - bedste tilbud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej. Det gør vi ikke.

Du skal skrive din opgave selv.

Jeg har efterhånden fået en del henvendelser fra gymnasieelever, som gerne vil have skrevet en SRP-opgave, og som vil betale ganske godt for det.
Der er faktisk basis for at skabe en fin lille forretning på det.

Jeg har i dag bestemt mig for, at jeg for fremtiden gør en indsats for at finde ud af, hvilket gymnasium den potentielle snyder går på - og orienterer gymnasiet om henvendelsen.

I den anledning har jeg i dag skrevet følgende mail med vedhæftede screenshots til tre gymnasier:

Til Gymnasierne i Roskilde

 

Kære gymnasier

 

Ét af gymnasierne i Roskilde har en elev, som søger efter en ghostwriter til sin SRP.
Jeg ved ikke, hvem af jer det er, og jeg ved ikke, hvad I evt. vil gøre ved det, men se nedenståede screenshots, som er taget fra freelancerportalen Amino.

 

Annoncen var på denne url – måske bliver den slettet: http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147456688_S248;gning_af_ghostwriter_til_skrivning_af_SRP.aspx?kme=Clicked%20Freelancer%20Email%20Link&kmi=kjer%40kjers.com&km_template=AF_NotificationOnNewJob

 

Hvorfor kommer det mig ved.
Som arbejdsgiver er det vigtigt, at man kan vurdere sine ansøgere reelt.

Hvis en ansøger har skabt nogle af sine resultater ved at købe opgaver, er dette selvfølgelig udtryk for en kompetence i sig selv, men det giver ikke et retvisende billede af ansøgerens reelle kompetencer.
Derfor ser jeg det som min opgave som samfundsborger at meddele jer dette.

Hvis jeg havde grebet en medarbejder i at købe sig til løsning af sine opgaver, var han blevet fyret.

Jeg foreslår, at I tager en alvorlig samtale med denne lidt for entreprenante unge. Måske er han bedre egnet som iværksætter end som student.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den potentielle studentersvindler har skrevet følgende kommentar til mig:

Hej Hans
Bare rolig ;) Havde et væddemål med min storebror, omkring om ghostwriting kunne lade sig gøre, uden det bliver opdaget. Jeg var uenig, og skrev denne tråd, men siden det kan blive så nemt opdaget, som du lige har bevist, er jeg nu blevet halvtreds kr fattigere xD.
mvh,
Alex

Hvad siger I. 
Tror I på ham, eller er han i gang med et tilbagetog?

Hvis jeg var rektor på hans gymnasium, ville jeg have svært ved at vurdere det, og jeg ville have en skærpet opmærksomhed på netop denne elevs opgave.

VH Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så kom der svar fra Roskilde Gymnasium:

Kære Hans

 

Mange tak for din mail, som vi tager meget alvorligt.

Vi har kigget i vores elevdatabase her på Roskilde Gymnasium og det er ikke en elev vi har.

 

Samtidig har vi også videresendt mailen til Roskilde Handelsskole. 

Godt at de er seriøse.

Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)