Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil starte som selvstændig tømrer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra serritslev
Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har lidt spørgsmål omkring det at starte op som selvstændig tømrer.

Jeg har gået og fiflet lidt med tanken om at starte op for mig selv, jeg har tidligerer været selvstændig som landbrugsvikar, da jeg er landbrugsuddannet, men nu er uddannet tømrer. Kan godt lide tanken om at være herre i eget hus om man så kan sige.
Har alt kendskab til regnskab osv. Det er på plads.

Men jeg har tænkt lidt på at jeg vil starte med kun at tage små projekter ind som jeg selv kan klare til at starte med, og så vil jeg ellers satse på at man kunne blive lejet ud til andre tømrervirksomheder, men ved bare ikke hvordan efterspørgslen er på det, eller hvor stort behovet er for. Håber i kan følge mig i det, sidder nemlig med tanker om timepriser osv. Hvordan det hænge sammen.
Og igen hvordan finder man ud af om der er en efterspørgsel på at leje tømrer ind pg hvem er det der har behovet? Håber der nogen der kan hjælpe mig med dette, eller pege mig i den rigtige retning🙂

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Fodbold Feber Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Inden for private boligejere er der og vil der altid være opgaver, eftersom der stadig findes tusindeavis af gamle 70'er badeværelser, dårligt isolerede vindueskamme mm. som skal have en kærlig hånd for hele landets tømrere. 

Grunden til min viden inden for området skyldes at jeg arbejder inden hos AB Gruppen hvor vi nemlig varetager enormt mange af disse opgaver, og derfor leder efter tømrer mm. til at lave et godt stykke håndværk ude hos hr og fru danmark. 

Giv mig gerne et kald hvis det kunne lyde interessant. 

Mvh. 
Mads Kornval Christoffersen
+45 53 39 17 93
Salgs Konsulent
AB Gruppen A/S

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)