Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg forhandler af amerikansk fitness brand?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har fundet et amerikansk brand som jeg gerne vil være forhandler af i Danmark på en ny webshop.

Budgettet er meget lavt, men min drøm er at åbne en ny og anderledes webshop med forskellige amerikanske brands.

Derfor vil jeg gerne lave en aftale med brandet om muligvis og få en aftale om, at de sender mig 10-20 produkter til en start af fx en trøje,

og jeg først betaler dem når jeg har solgt dem. Umiddelbart ikke dropshipping, da det bliver for besværligt, når jeg også vil have andre brands med tiden.

Men, hvad kalder man denne model? Og, er der nogle krav eller lignende jeg skal være opmærksom på når vi taler om amerikanske brands?


Jeg er ikke interesseret i en købe en stor palle hjem med mange 100 produkter, uden at være sikker på om det kan sælge i Danmark.

De har et showroom i DK, men ellers forhandles deres fitness linie ikke her indtil videre, der er en webshop med få af deres yoga-tøj produkter, men jeg vil satse på deres nye produkter, der ikke er særlig udbredt i DK endnu.

Håber I kan hjælpe :-)

Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til dem :-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal glemme alt om at du først skal betale når du har solgt varen - hvorfor skulle et amerikansk firma vælge dig, hvis du udover ikke har nogle webshop osv. så samtidig skal vente på betaling til du har solgt. Og hvad hvis du ikke sælger dem - får de så ingen penge.

Glem denne løsning. Hvis du mener det seriøst, så skriv til dem og hør om du kan få lov til at komme 10-20 stk.

Men det er nok op af bakke, fordi kunne de ikke bare selv vælge at putte deres yoga-tøj i deres danske showroom hvis de er interesseret i at sælge i DK

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SiljeS:
Men, hvad kalder man denne model?

Man kalder det vist at sælge i kommision. Forvent kun at nye, sultne virksomheder er interesseret i det. Etablerede virksomheder er mindre interesserede. Min erfaring med amerikanske virksomheder er, at de vil se penge før de gør noget. 

Hvorfor køber du ikke bare de 10-20 produkter hjem, og ser om det kan sælges. Det kan da ikke koste alverden. Jeg vil sige, at hvis ikke du kan betale for det, hvordan får du så råd til markedsføring af shoppen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)