Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan filan distribuere jeg..?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået samlet en smule penge i mit "marketingbudget", som skal bruges hos en display annoncør jeg har lavet en aftale med.
Her kan et remarketing tag indgå som en del af aftalen, men her rækker mine evner ikke længere.

Hvordan får skabt et sådan tag og hvordan distribuere jeg?

Jeg sidder allerede i dag i Adwords og har set op deres remarketing lister - er der bl.a her?

Med venligste hilsner

Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen der kan give et lille råd... ;)

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jo, det kan du tro. Det vil jeg meget gerne give dig :-)

Hvis du ønsker at benytte standard AdWords tags, fx til remarketing, så finder du tagget inde i selve AdWords interfacet. Se fx denne artikel:

https://support.google.com/adwords/answer/2476688?hl=da

Det er en meget god vejledning, så du kan finde tagget.

Og her kan du se, hvorledes du opretter en display remarketing kampagne, blot hvis du skulle være interesseret:

https://support.google.com/adwords/answer/3210317?hl=da

Dette er bare begyndelsen. Så er der en masse forskellig måder du kan sætte tagget og kampagner op osv., men hvis du har nogen til at gøre dette for dig, så har de sikkert styr på det.

Håber det hjælper. Sig til hvis du skulle have yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,

Jacob

Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Mange tak for dit svar.

Jeg har ingen til at hjælpe mig som sådan. Jeg er selv mere iværksætter end marketingsmand og jeg er endnu et sted hvor budgetterne bestemt ikke er store.

Jeg prøve at få et minimum af viden, så jeg læser som en gal.

Er det muligt på en nem måde at samle cookies eller lignende til fremtidig segmentering/marketing? Jeg tænker i forbindelse med det tagging jeg nu har mulighed for - naturligvis med forudgående aftale.

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Helt i orden :-)

Den nemmeste måde du kan samle cookies på er, efter min mening, at få sat Google's tag og Facebooks Pixel ind på din hjemmeside (på ALLE siderne) Dette gøres ved at placere dem i headeren.

Du kan finde guide til begge disse ting. Bare google det :-)

Begge tags er gratis at benytte, og du vil nu (når de er sat op) begynde at samle personer på dine lister. Disse personer kan du målrette med AdWords eller Facebook annoncering senere.

Håber det giver mening.

MVH

Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)