Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

selvfølgelig skal jeg være din næste elev ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Carsten, er 21 år gammel og bor i Vipperød lidt uden for Holbæk.

Jeg leder efter en spændende og læringsrig elevplads som IT-Supporter.

Jeg føler selv jeg har en relativ stor og bred viden inden for en lang vifte af IT områder og har altid lyst til at lære mere og mere. Og jeg kan naturligvis også fremvise en ren straffeattest.

Jeg er nyuddannet fra grundforløbet som datateknikker med speciale i infrastruktur og går pt. i skolepraktikken i Ringsted. Ud over det lærte jeg en smule fra de senere hovedforløb af min storebror.

Mine venner og familie beskriver mig som et positivt menneske som altid står på spring for at hjælpe andre, hvad end det kan være en god snak eller problemer med computeren. Jeg bliver også tit beskrevet som leder typen af mine venner når vi har evalueret hinanden efter gruppearbejde. Jeg ender tit med at tage styring og få alle koordineret. Jeg holder et køligt overblik og sørger for at ingen bliver tabt på gulvet på halvvejen, dog kan jeg sagtens sætte mig i den andens sted og spørge ” hvor højt? ” når chefen siger hop.

Jeg sætter også en ære i at sørge for så lidt down-time så muligt, og helst slet ingen. Dette kan både være på det trådløse net eller en server, men lige så meget ”Birthe fra regnskab” som ikke kan arbejde videre fordi hendes Word ikke virker. Det kan også være systemet som kommer hurtigt op at køre igen efter implementeringen af et nyt system, protokol eller konfiguration.

Jeg er ekstremt ærekær, og dette kommer positivt til udtryk ved at mine opgaver altid er tripletjekket og helt færdige uden at springe over hvor gæret er lavest, dog kan mine arbejdsprocesser ændres alt efter arbejdspladsens dynamik så en hastende opgave eventuelt kan blive nøjes med at blive dobbelttjekket.

Samtidig med det er jeg selvkørende med egen bil og er ikke bleg for at flytte hvis det ønskes eller kræves. 

Med venlig hilsen

Carsten Holm Jensen

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Skal du have elev løn eller?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det havde jeg da umiddelbart regnet med? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)