Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Wordpress-theme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-eksperter,
Jeg har kig på et wordpress-tema til et privat projekt. Mit spørgsmål bygger på, hvor meget at man kan bruge et "Regular License" til? Giver det mig fulde rettigheder til at bruge løs af deres forskellige templates til et site, som jeg selv sammensætter? Og er der nogen der har erfaringer med deres support? Hvad dækker den? 

Jeg har styr på domæne og hosting

Link
https://themeforest.net/item/stockholm-a-genuinely-multiconcept-theme/8819050

På forhånd tak for hjælpen.

Venligst, Randi Rix

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Randi,

Der er tale om en template - Stockholm, som kommer med flere forskellige indstillinger. Der står 20 nye demoer, men længere ned i teksten står der over 40 demoer. Det er forskellige forudindstillinger, som er sat sammen, så de på en måde laver et helt nyt tema.

Der plejer at være en ok support hos Themeforest. Der er dog tale om forskellige forfattere af de forskellige temaer, så det er nok forfattere du bør kigge på.

Mvh.

Ejvind

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Ejvind ;-)
Det lyder som om at du har prøvet at købe tema via Themaforest!? Er det det bedste sted at finde disse professionelle themes? 
Er på udkig efter en template, som jeg kan bruge på dansk, den skal fungere som responsive og den skal have god fleksibilitet med hensyn til pages og opbygning og så skal den være "design-lækker".

//Randi 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Randi:
at købe tema via Themaforest!? Er det det bedste sted at finde disse professionelle themes? 

 

Hej Randi.

Det ville nok være den sidste sted, jeg ville købe Theme. "Regular License" betyder at du kan bruge den en gang til en Website. Alt deres demo billeder opsætning, må du ikke bruge, så du skal slette alt deres demo opsætning, og begynde at opbygge dit eget design helt fra bunden med en Page Builder.

Er det en Webshop, du vil have lavet, skal du kigge efter theme, som er beregnet til Woocommerce feks. theme fra Woothemes.com

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Niels,
Det er ikke til en webshop i første omgang. Jeg søger blot et fint theme, som kan tilpasses efter de skabeloner de viser på siden. Det gør ikke så meget at det skal bygges fra bunden. Og det gør heller ikke så meget at den kun kan bruges en enkelt gang - bare at deres support virker samt at det er nogenlunde intuitivt opbygget.

//Randi 

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - dem tager jeg et kig på. 

//Randi 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)