Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en IT udvikler som partner?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har i forvejen et godt samarbejde med et mindre men kompetent IT firma i Indien, og vi søger måske sammen at udvide vores område ved at tilbyde at udvikle dit (mindre) projekt for dig mod at få andel i den fremtidige omsætning. Vi forestiller os noget i nærheden af 5-10% af omsætningen afhængig af størrelsen.

Jeg vil i så fald selv deltage som projektleder og vil helt eller delvist dække lønnen for projektstarten til inderne, men firmaet opfatter jeg som dit/Jeres.

Jeg forestiller mig at I vil kunne sige hvordan i vil sikre at der kommer en form for omsætning, og det er naturligvis en fordel hvis vi tror I kan skabe en noget der også giver os en tilbagebetaling på længere sigte.

Til orientering vil en avance på 100% i en webshop betyde at omsætningsudgiften på 5-10% svarer til hvis du istedet havde afleveret 10-20% af firmaet i medejerskab.

I første omgang leder vi kun efter en enkelt partner, så vi lige kan se om vores koncept giver mening for os alle. Som sagt tænker vi mest på webshops, men sig til hvis du har en form for mindre internationalt projekt der måske kan løses ved tilretning af andet software.

Skriv helst en pm på engelsk så jeg nemmere kan snakke med mine partnere i Indien om det.

Har nogen interesse i sådan et samarbejde?

Bedste hilsner

Mr. A

PS. Jeg er naturligvis mindre annonym i privat samtale...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)