Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du iværksætter, selvstændig eller en drømmer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Det er nyt for mig at bruge Amino, så sig lige til hvis jeg er helt galt på den.

Det vil være fedt hvis nogle af jer vil besvare mit lille spørgeskema så jeg kan komme lidt videre med mit lille projekt.

Jeg er ved at finde ud af om der kunne være et marked for at hjælpe iværksættere i gang, på trods af at der findes eksisterende løsninger.

Håber i vil hjælpe mig lidt på vej.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du gerne hjælpe folk med? 

Hvad er din baggrund? 

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg arbejder stadig på at formulere den konkrete værdi faktorer, derfor dette spørge skema som en indledende screening af markedet.

Men min idé går ud på at hjælpe iværksættere/nyopstartede med at udforme deres forretningsmodel, samt være sparringspartner omkring deres forretningsudvikling. Jeg oplever at der er en del (jeg ved dette er meget ukonkret, men jeg har ikke på nuværende tidspunkt nogle tal på dette), der går rundt med en god ide, men ikke ved eller kan overskue at kommer i gang. Her tænker jeg at hvis opstarten kan faciliteres bliver det måske nemmere for nogle.

Jeg har i forvejen 2 virksomheder, hvor af jeg er ved at ændre den ene til potentielt at kunne arbejde med dette istedet.

Jeg har tidligere hjulpet 2 virksomheder igang, hvor jeg har prøvet kræfter med nogle af de metoder jeg forestiller mig skal indgå, så det har blandt andet været med til at føde ideen.

Men som sagt så er dette i sin meget spæde opstart, og stadig en mulighed som undersøges. Håber du vil besvare mit spørgeskema og hjælpe mig lidt på vej.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Hvis jeg skal svare helt ærligt, så tror jeg ikke, at der er et marked. Af tre årsager:

1. Folk kan allerede finde masser af hjælpe gratis online i form af videoer, blogs og sågar her på Amino. Så at skulle betale for noget eksternt er nok ikke førsteprioritet for en nystartet iværksætter med et begrænset budget.

2. Rigtig mange gør det. Som sagt, udover de bøger, film, blogs og fora, der eksistrer, så er der i forevejen også mange, der tilbyder "iværksætterrådgivning". Kommunen i Silkeborg gør f.eks.  

3. Hvis jeg nogensinde skulle begynde at tænke på at så småt begynde at overveje at overveje det, så skulle det være fra en SUPERiværksætter. Lars Tvede, Janus Friis, Mads Fauerholdt-Jørgensen - du ved dem, der har sat millioner-milliarder af ting i gang og med succes endda. 

Men held og lykke, hvis du ønsker at starte. :-) 

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit svar, jeg er som sagt i undersøgelses fasen, så det vil vise sig om der er et marked, eller om der måske er et hul som der ikke er dækket endnu. Jeg kan allerede nu se at der begynder at tegne sig et billede.

Men tak for din vinkel, det er bestemt brugbar viden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)