Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle SOME guruer :)

Kører som så mange andre branding via Instagram men der er et par ting jeg finder lettere frustrerende efterhånden. F,esk hvis man ikke poster noget i blot et par timer og logger ind, så har man pludselig mistet 5-10 følgere eller flere, dette er stort set normalen for mig efter at have postet dagligt i godt 4-5mdr, dog ikke masse postet som jeg kan se mange af mine konkurrenter gør, de ligger som regel med 10-20 posts pr dag, hvilket jeg egentlig ikke vil ud i, synes det virker lettere desperat at poste så meget, men jeg kan tydeligt se på deres følger tal at det virker.

Oplever andre dette med at miste så mange følgere bare fordi man ikke masse poster på mediet? eller kunne der være en "bug" på min konto jeg ikke er klar over? (nok usandsynligt)

Nu ved jeg godt at der er en hulens masse software hvor man kan lave en masse ting "bag facaden" til f.eks Instagram og at mange virksomheder i dag lige smukserer deres SOME profiler med købte følgere, men finder det dog stadig lidt frustrerende at man ikke lige kan få ordentlig hul igennem med en masse følgere som bliver.

Noget feedback fra andre her? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep... hvis du ikke poster jævnligt... hvad man nu definere det som.(2-3 gange om ugen) Så mister man følgere. Og så kommer det også an på kvaliteten af ens post. Satte en af mine IG profiler på "pause" og mister 20-25 følgere om dagen... er på små 40k følgere på den profil.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)