Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste CRM system til små virksomheder

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Jeg ved dette været diskuteret tidligere. Men jeg finder dog de forslag der er fra tidligere indlæg lidt outdated. 

Vi er en lille virksomhed der er vokset meget de sidste år og derfor nu brug for et ordentligt, men stadig simpelt CRM system. Vi er ikke meget for at betale store summer for det, men prisen er ikke så vigtigt, blot at det er simpelt og virker. Vi bruger e-conomic og er meget glade for det. 

Så hvad bruger i og hvad fungere for jer? 

Mvh 

Jesper 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvis i råder over Microsoft Office - så kan der konstrueres et system nøjagtigt efter jeres behov.

se evt. www.supertekst-it.dk / www.eksperten.dk | brugernavnet: supertekst

Mvh

Peter Braagaard

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt umuligt at svare på uden en kravsspecifikation.

lav en brainstorm blandt de af jer som skal bruge det, og find frem til hvad der er need to have og hvad der er nice to have.

Vigtigt at alle faggrupper bliver hørt, hvis for eksempel der er brugere indenfor både marketing, salg, customer service etc.

Herefter kan i begynde at undersøge de forskellige systemer, men IKKE før.

Har arbejdet med CRM implementering i mange år, det går galt i de fleste tilfælde, fordi der fokuseres på  systemet og ikke på de salgs og marketing processor det skal understøttes.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Helt umuligt at svare på uden en kravsspecifikation.

lav en brainstorm blandt de af jer som skal bruge det, og find frem til hvad der er need to have og hvad der er nice to have.

Vigtigt at alle faggrupper bliver hørt, hvis for eksempel der er brugere indenfor både marketing, salg, customer service etc.

Herefter kan i begynde at undersøge de forskellige systemer, men IKKE før.

Har arbejdet med CRM implementering i mange år, det går galt i de fleste tilfælde, fordi der fokuseres på  systemet og ikke på de salgs og marketing processor det skal understøttes.

Ja - alle små virksomheder er ikke ens men....

1 fælles email

2 fælles dokumenter

3 log af telefon

Alt resten er forskelligt!

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

Ta en titt på eWay-CRM (www.eway-crm.no). Den er integrert i MS Outlook slik at du kan utføre dine CRM-oppgaver i Outlook.

Den har mange moduler, men de viktigste er firmaer, kontakter, leads, markedsføring og prosjekter. All kommunikasjon med kundene lagres i systemet. Det er også mulig å lagre Word og Excel dokumenter. Import av data fra tidligere systemer er ikke noe problem.

eWay-CRM finnes i 2 utgaver for Windows; Free og Premium. Free er gratis, for én bruker, men med en begrensning på 500 MB lagringsplass på vår server. Den har samme funksjonalitet som eWay-CRM Premium, men Premium tillater deling av data. Så finnes nå også eWay-CRM Mobile (Android) som et suplement til Premium. Gratis på Google Play.

Fortsatt god helg.

Stein Eksveen

stein.eksveen@eway-crm.no

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg vil klart anbefale Zoho CRMhttps://www.zoho.com/crm/?src=zoho.

De har tidligere kørt med en gratis udgave op til 3 brugere. Kunne ikke lige se på deres side om de stadigvæk har det. 

Men det har det hele du har brug for, både som lille og mellemstor virksomhed.

Telefon log samt mobil app hvor du kan logge dine opkald direkte, email log, kalender, opgaver, osv.

Helt og lykke med det.

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du kan også taget et kig på Hubspot's CRM. Det er gratis, og efter min mening rigtig fedt til mindre virksomheder, samt du har rigtig mange muligheder for at integrere Hubspot med eks. mautic(Marketing Automation), wordpress etc etc .

https://www.hubspot.com/products/crm

Med Venlig Hilsen

Mads

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

I min virksomhed bruger vi Podio, som er et fedt CRM system, der blev udviklet af danske iværksættere. Podio kan man godt benytte gratis et langt stykke ad vejen. Og det burde jo være godt for alle typer budgetter.

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg kan anbefale http://proffcrm.dk hvilket jeg synes er meget overskueligt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)