Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder.

Jeg skal til at oprette en nem, enkelt hjemmeside med webshop og har før hen brugt One.com, men vil høre om der andet alternativt som er bedre og måske ligeså nemt at udføre??

Håber på jeres hjælp!

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det lyder som en god ideBig Smile

Jeg arbejder selv med Weebio.dk som et dansk webshop system.

Du kan oprette en webshop på prøve, der er ingen bindings periode og det er gratis at oprette en webshop og gøre sig bekendt med Weebio.dk

Du kan se en introdukstions video her:

Du behøver ikke have kendskab til kodning for at få din webshop online. 

'

Her kan du se udvalget af templates - de er alle gratis at bruge. 

http://www.weebio.dk/themes/all

Her kan du skrive dig op til en webshop på prøve. ( du kan godt forlænge prøveperioden )

http://www.weebio.dk/start-din-egen-webshop

God arbejdslyst!!

René



Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Vi har rigtig god erfaring med WordPress CMS, hvorigenenm vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider og webshops. Med WordPress får du verdens mest benyttede CMS-system, samt tusindvis af muligheder for design og plugins. 

Med en WordPress-løsning får du en komplet webshop som du selv er indehaver af. Du er derved ikke låst af én udbyder som One.com, eller anden, da WordPress er såkaldt Open Source

Du er velkommen til at søge inspiration mellem andre WordPress-løsninger på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside

I samme ombæring er du selvfølgelig meget velkommen til at rette direkte henvendelse til mig hvis du ønsker en dialog omkring en samarbejde i denne forbindelse. Du kan fange mig direkte på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Læs evt. mere om vores webshop-løsning på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

God weekend herfra :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Lige kort. Mit navn er Kasper. Til dagligt driver jeg mit eget webbureau SEDIA.


- Jeg har selv drevet 4-6 webshops. Alle med en omsætning på omtrent 250.000,00 kr. (1-3 måneder og derefter EXIT)
- Til foråret skal jeg undervise i hvordan man driver en succesfuld webshop fra Shopify

Med det sagt har jeg i de seneste 3 år designet og udviklet mere end 50+ hjemmesider og el. webshops.

Lige pt. har jeg rigtig mange opgaver. Typisk sidder jeg på kontoret fra morgen og indtil ca. 20:00 hver dag. Men lad os da snakke sammen. Jeg vil så gerne hjælpe jer. 


Vh. Kasper // www.sedia.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas chanty:

Hej kloge hoveder.

Jeg skal til at oprette en nem, enkelt hjemmeside med webshop og har før hen brugt One.com, men vil høre om der andet alternativt som er bedre og måske ligeså nemt at udføre??

Håber på jeres hjælp!

Hej Jonas, sure gamle morfar her....

Goddag jeg vil gerne købe et par jeans...
Så gerne du skal have de her grønne jeans.
Jammen jeg ville gerne have et par blå, og de er altså til min kone!

Eller sagt på en anden måde.
3 Ganske velmenende tilbud, dog mangler der lige en detalje.
Ikke en af dem har spurgt så meget som et eneste spørgsmål til dit behov.

Jeg vil anbefale dig at være mere klar i spyttet med dine behov, for ikke at spilde din tid og dine penge. Du vil opleve et væld af virksomheder som tilbyder alle mulige løsninger, i forskellige prislejer og i forskellige størrelser af hvor meget arbejde du selv skal ligge i det.
Dem der kommer bedst i hus med en god shop/side, er dem der fra start får lavet en rigtig god kravspecifikation til siden og derefter præsenterer det for hoben af sælger.

De 3 der allerede har budt ind, har sikkert nogle rigtig fine løsninger, men blot en lille ting som økonomi hvor One.com tilbyder en side med Wordpress til 27,50 pr. mdr. er jo ikke let at hamle op med prismæssigt, hvis det er i det leje du forventer en side til.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se man kan få en hos QXL. De første 3 mdr gratis.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det lang tid siden jeg har været herinde.
Men er de første 3 svar ikke bare en reklame for egen virksomhed?

Anyways:
Har altid undret mig over 3 mdr. setups og EXIT strategy.
Alt respekt for det, men ville det ikke være mere optimalt hvis man ikke lukkede virksomheden efter 3 mdr?


Til OP:
Brug hvad du lyster, der er mange shops der tilbyder en gratis prøve.
Personligt bruger jeg dandomain, de er dyre og dårligere end de gængse, til gengæld giver de mig en carte blanche til at brokke mig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)