Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til wordpress - nem måde at flytte kategoriteksten?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at lave kategoritekster på en ny hjemmeside, og her vil jeg gerne have lavet så jeg kan skrive både over og under produktfremviseren(altså woocommerce).. Findes der nogen nem og fix måde jeg kan gøre det på? Måske et plugin? Tænker der må være andre der har sat i samme problem som mig. :)

På forhånd tak - god dag

Mvh Martin Nissen

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ... det lyder som at du skal bruge et kode-fiks, evt. et købe-Tema som de udvidede versioner af Storefront. Men lad mig lige prøve at forstå:

Du vil have produktkategorierne til at fremstå sådan her i din webshop:

Altså at:

1) Stien hvor produktkategorier nævnes i, f.eks. dinhjemmeside/dinproduktkategori/ditprodukt

gengives

2) under selve produktet på alle (?) steder i shoppen  hvor produkter fremvises - eller kun på katalogforsiden/shopforsiden?


?

P.S. En hurtig løsning som (måske) kan bruges i din situation kunne være at

sætte produktkategorierne ind i både den primære navigationsmenu (som regel under Headeren)

- såvel
som en brugerdefineret Menu (se efter den i dine Widgets)

- som du så sætter ind i et Footer-område i dit Tema, så det ligger tættest på <body> altså området hvor dine Sider, Produktsider og Indlæg vises.

Du vil derefter bare have adgang til en Menu som viser alle produktkategorierne både over og under produkterne - men dog ikke viser hvor specifikt du er kommet til mens du browser webshoppen ... 

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan her: Kategoribeskrivelse under produkterne, således man ikke skal igennem al det tekst før man ser produkterne (det er jo et godt sted til SEO) ;) 

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Hvad for et Tema bruger du? Der er måske nogle layout-optioner du har overset!

2) Anden metode: Er der ikke plads til at du kan sætte tekst ind i et Footer-område under kataloget? Så kan du

- formattere din tekst i et Blog-Indlæg eller på en Side som du vil
- skifte til "Tekst"-fanen og kopiere det
- gå til Udseende/Appearance
- vælge Widgets
- trække den Widget der hedder "Text"/"Tekst" ind i Footer-området - bare tag et af dem hvis der er flere
- indsætte din kopierede tekst

Du må også godt smide en link til din webshop :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Tak for dine svar. Men jeg har fundet et "read more" plugin, som skjuler det man ønsker af teksten, således der skal trykkes "læs mere" før kunden kan se hele teksten. SEOen virker alligevel, så det er helt perfekt. :D 

Jeg kan ikke lige smide et link endnu, den mangler lige betalingsmodul før den er oppe.. hvilket burde komme i løbet af et par dage.  :) 

God weekend!

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)