Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lager af premium olie

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 1. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået eneret af Prolube.de til at sælge deres premium olie i Danmark og har i øjeblikket et lille lager stående af deres produkter. Olie branchen er helt ny for mig og kunne derfor bruge hvilken som helst vejledning angående salget, ligeledes som jeg er åben overfor alle ideer omkring hvordan man får det på butikkernes hylder.  

Produktet er smørrelse olie af højeste kvalitet som egner sig ligeså vel i ekstreme forhold som det gøre i en cykelkæde. 

Den typiske danske kunde er en meget miljø- og kvalitetsbevidst forbruger, hvilket gøre det nordlige marked ideelt for ProLube. Ikke nok med at olien er mineralsk og bionedbrydelig, så udkonkurrere den også kvalitetsmæssigt de resterende olier på markedet (læs mere om specifikationerne i PDF-filen).

ProLube er en premium mineralolie af højeste kvalitet som blandandet er certificeret af USDA og lever op til alle deres strikte standarder inden for miljøskånende krav og offentlige helbredsreguleringer. 

Jeg er en fyr på 22 som læser branding og marketing management i Herning. Jeg brænder for iværksætteri men er stadig ny i det hele og derfor søger jeg ud efter hjælp. Hvis du er interesseret i projektet så kontakt mig, jeg søger både sælgere og folk jeg kan sparre med. 

2742.TDS_-_ProLube®_Bio_Multipurpose_Lubricant_&_Penetrant_(GB).pdf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)