Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansættelse af udvikler - hjælp?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg driver min virksomhed Memoo, som er et digitalt bureau med fokus på web. Vi startede 3 mand, og er nu oppe på 5, hvoraf de 2 nye er ansat som studentmedhjælper og den anden som sælger. Vi 3 der startede virksomheden har alle 5-6 måneder tilbage i skolen.
Vi er dog nået til et punkt, hvor vores udviklingsopgaver er på nippet til at overstige vores kapacitet. Og det går ikke, når vi er så heldige at arbejde med kunder som Ekstra Bladet, Magasin mv. 

Derfor påtænker vi at skulle få ekstra hænder ind til udviklingen, men har her et problem. Alle er i skole(Med undtagelse af sælger) eller læser til ca. kl 14-15 stykker hver dag. Tror I det overhovedet vil være muligt at få ansat en udvikler på deltid, der har mod på at arbejde sent på dagen eller i weekender? Og er der ellers noget vi skal være opmærksomme på, ved ansættelse af person på deltid?

Håber I kan hjælpe - tak på forhånd :- )

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk er forskellige og har forskellig baggrund. I kan da sikkert godt finde en datamatiker der enten ønsker deltidsarbejde eller mere flexible arbejdstider. Men kan i ikke bare prøve at stole på udvikleren og give ham betaling for opgaven og ikke for tiden han bruger. Så kan han jo selv låse sig ind hvis i andre er i skole.

Mvh

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miklas, 

Jeg har en ide. 

Jeg sender dig lige en mail :)

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at bruge en freelancer? Har i gjort jer nogle overvejelser om det?

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med lidt samarbejde, vi har en datamatiker, der mangler lidt opgaver, måske vi sammen kunne finde en løsning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)