Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan reklamerer jeg til nye og ukendte segmenter? Hvilke medier?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Når man ser din hjemmeside fornemmer man at du virkelig har sans for kvalitet og æstetik. Frem for bare at skaffe flere kunder og ende op med en kedelig masseproduktion, vil jeg klart anbefale dig at satse endnu mere på kvalitet, finish og design.  

Gør du det vil du kunne få et lagt mere interessant kundesegment for hvem prisen ikke er så afgørende,  for dem handler det om prestige, fedt design god kvalitet hvilket betyder at du kan tage væsentlig mere for dine produkter.  Mht. markedsføring er der mange muligheder f.eks er din personlige historie om den unge  arkitekt studerende der laver læder i fritiden jo klar noget du vil kunne få ud i de rette medie.  Pas på med ikke at ødelægge dit brand med alt muligt Facebook gøgl.

Har du overvejet at få andre til at forhandle dine produkter?

Held og lykke

Ravn    

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Jeg har læst og kontaktet. Omkring billederne, er jeg med på hvad der skal ske for at det hele spiller, men der er jeg ikke nået til endnu. Men linket førte mig videre til nogen der kan skriver fangene tekster, og det er vel mindst ligeså vigtigt! tak!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Men via målrettede kampagner? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn - 1000 tak for input. Jeg har helt med på præmissen og det har selvfølgelig aldrig været tiltænkt at der skulle gå masseproduktion i den. Jeg laver stadig alt selv. Men jeg kan se, at jeg har overskud til måske dobbelt kapacitet end jeg har nu, så hvorfor ikke udnytte det og stadig beholde samme kvalitet og tanke bag produkterne. Der ville ikke gå noget af det kvalitetsmæssigt. Men du har en vigtig pointe! Hvilke medier, tænker du kunne være relevante? For netop Facebook-reklamer tager allerede lidt af toppen, hvis man vil brande sig på noget eksklusivt. Men hvor så?? Tak! 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)