Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder vi sælgere/distributører med speciale i vores type produkter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et stykke tid søgt sælgere der var indstillet på og villige til at tage vores nye produkter til sig og se potentialet ikke kun i Danmark men også udlandet. Der er rigtig mange der vil have jobbet, men jeg føler lidt at dem der søger, ikke fuldt ud tilfredsstiller de behov jeg har for kontaktflader / interesser indenfor baby og børneudstyr. 

Er det muligt nogen steder, at søge sælgere med særlige interesseområder? 

Måske et dumt spørgsmål, men for mig personligt, handler det ikke om at sælge produkterne til gud og hver mand, men retningsbestemme og udvælge og have flair for at finde de bedste salgskilder. Og samtidigt have respekt for brandet, og de kunder der senere køber via den kanal de har valgt, ved at informere om de positive egenskaber produkterne tilbyder. Der er RIGTIG mange telefonsælgere, abonnementssælgere o.l. som elsker salgsjobbet, men det kommer hurtigt til at blive for "smart i en fart" for mig. 

Ville i ansætte den der er mest energisk og "smart i en fart" og håbe på det bedste, eller vente med at ansætte indtil den "rigtige" sælger er fundet?

God dag alle. 
:)

Tilmeldt 26. Jun 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der vil dele deres viden???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)