Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online auktionsplatform

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Firmaconnect.net:
Men helt ærlig gutter kom nu tilbage og hjælp manden fremad, han kan ikke bruge det her til en flyvende h..

Og hvor har du hjulpet gut?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Firmaconnect.net:
Kommer du med et krav som catawiki ville jeg kunne lave nøjagtig samme system.

Er det god hjælp? Det lyder mest som wannabee salgs snak. Catawiki er et million stort foretagende, og du siger - hey ja jeg kan lave det nøjagtigt samme. Gu kan du da ej. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt så stikker vi pipen ind igen og fokuser på at hjælpe OP. At sidde og mundhugges hjælper ikke noget og det gør det bare mere forvirrende....

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Godt så stikker vi pipen ind igen og fokuser på at hjælpe OP. At sidde og mundhugges hjælper ikke noget og det gør det bare mere forvirrende....

Jeg ser det ikke som mundhuggeri. Jeg ser det som dårlig versus god hjælp. Jeg står inde for hvad jeg har svaret trådsstiller, uden nogen salgstale om hvad jeg kan tilbyde trådstiller. 

Når jeg så ser folk der åbenlyst er ignoranter svare i øst og vest så reagerer jeg. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:
Jeg ser det ikke som mundhuggeri.

Nej men lige nu så spiller I ping pong og det hjælper ikke noget andet end at det fylder i tråden.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

stiginshanghai:
Jeg ser det ikke som mundhuggeri.

Nej men lige nu så spiller I ping pong og det hjælper ikke noget andet end at det fylder i tråden.

Eh altså jeg svarer på hans skriverier. Ligesom jeg svarer på dine. Jeg holder gerne min kæft, og har jeg gjort i dele af tråden, men når nogen skriver mit navn og så skriver noget, så svarer jeg. 

SÅ Niels. Tråden er lukket! :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

Umbraco CMS er et rigtigt godt bud på et system til sådan en opgave.
Jeg har tidligere arbejdet med Umbraco og været med til at bygge annonceportal, brugtbusiness osv. i systemet.
Umbraco er node-baseret, open source og der findes et utal af hamrende dygtige udviklere i Århus.
Systemet kan custom søgemaskineoptimeres fuldstændigt. Et af de site som jeg har været med til at bygge, røg på page one på Google i løbet af 3 måneder.

https://umbraco.com/

Med Umbraco ville I komme 25% af vejen bare ved at starte projektet op med Umbraco. Men der skal stadig investeres en rimelig sum for at lave sådan et site.
I kunne også starte det op i wordpress og så når der er mere likviditet i projektet bygge en umbraco solution ved siden af og skifte dem når det bliver stort nok.

Tak for dit input :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes egentlig at tråden er blevet overtaget af anden part hvilket i grunden ærger mig mildest talt. Vor herre bevares!

Formentlig er jeg ikke blevet meget klogere end jeg var i forvejen.
Jeg er sikker på at jeg finder kyndig sparring andet steds. 

Hvis jeg lige skal runde af inden jeg forlader tråden, så er der da kommet lidt input, og tak skal i have for det! Det er prisværdigt.

Men til en anden gang venner, så mål jeres pikke i et relevant indlæg.
Vi er sgu da voksne mennesker.

God aften :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Holm:

Jeg syntes egentlig at tråden er blevet overtaget af anden part hvilket i grunden ærger mig mildest talt. Vor herre bevares!

Formentlig er jeg ikke blevet meget klogere end jeg var i forvejen.
Jeg er sikker på at jeg finder kyndig sparring andet steds. 



Jeg forstår dig godt. 

Jeg undrer mig nok mest over at den mest vildledende ikke får minuspoints - mens den der forholder sig faktuelt gør.

Faktuelt har Stig ret - men undtagelse om en lille detalje omkring Bootstrap og klasser, da Bootstrap godt kan gøre semantisk vha Sass etc.

Jeg forstår godt sindsoprivelsen over firma-dudens "vidensdeling".

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)