Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram for faktuerering bogføring på vegne af andres CVR-numre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der mon nogen som kender et regnskabsprogram, hvor man kan fakturerer på vegne af andre firmaer, altså i deres CVR-numre? Altså skal det enkelte firmas CVR-nummer fremgå og fakturerering skal ske med fortløbende fakturanumre pr. virksomhed.

Det skulle gene være nemt at gå til og kunne integreres med fx. bank og rykke- og inkassoprocedurer.

Hvis ikke, hvordan kan man så i givet fald håndtere denne lille udfordringer - nogen idéer?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

alle programmer - men du skal jo generelt have en licens per CVR og logge ind og ud mellem dem, for at opnå det du beskriver

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jeg klar over, men findes der ikke et system, hvor man kan logge ind en gang og håndtere alle kunderne på uden at skulle logge ind og ud?

Alternativt hvordan man kan konsolidere disse sammen til et regnskab

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PM-N:

Ja, det er jeg klar over, men findes der ikke et system, hvor man kan logge ind en gang og håndtere alle kunderne på uden at skulle logge ind og ud?

Alternativt hvordan man kan konsolidere disse sammen til et regnskab. 

ikke med på hvordan / hvorfor du vil konsolidere en række individuelle CVR til et og samme regnskab? De skal vel kunne afsluttes hver for sig - regnskabsmæssigt og momsmæssigt - men du kan givet få dyre programmer som kan håndtere flere SE numre, lige som du kan få programmer (nok også de lidt dyrere) hvor du kan føre sagsregnskab og afdelingsregnskab - men her vil faktura serie være samme serie. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PM-N.

Enig med John i, at når fakturanumrene skal være fortløbende, kan det være svært at styre i ét regnskab i ét regnskabsprogram. Flere udbydere har mulighed for flere regnskaber til samme bruger. Det gælder blandt online programmerne f.eks. www.dinero.dk og www.xena.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)