Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Hvem kan oversætte mit guldæg så det bliver grammatisk korrekt på Engelsk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet et indlæg på engelsk til en blog, men mit engelske er åbenbart ikke så godt.

Hvem har mod på at oversætte til et grammatisk korrekt engelsk for mig. Du får selvfølgelig samtidig et fedt SEO-link til linkbuilding.

Det skal "bare rettes til". Måske er jeg bare lidt pjattet med det her, men det er da lidt sjovt hvis det lykkes at få et godt link.

-----

We would like to help you get this article approved but there is an issue which needs to be resolved first.

Content in your article was found to contain poor grammar. Here are some examples: "wery tightly and lean" / "Allways look forward" / "dont stand in the pedals."

Keep in mind, there may be additional instances of problematic grammar.

In order to be accepted, your article MUST use proper grammar, spelling, punctuation, spacing, capitalization and sentence structure throughout. Please correct all errors before resubmitting for Editorial Review. We recommend having a second person proofread the article to help pinpoint any grammatical errors. Please proofread the Title, Article Body and Resource Box, and correct any errors, including the ones above, before resubmitting for Editorial Review.

Please address the issue described above prior to resubmission.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet hjælp, Lars? Ellers så kan jeg godt give det et kig. Jeg skrev mit speciale om EU på engelsk, så jeg skulle nok kunne få det OK'et ift. sproget :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

næh... jeg kom aldrig videre med projektet. 

Så hvis du gider at kigge på det vil det da være fint Big Smile

Jeg kan prøve at sende det til dig på en mail hvis jeg må.

Du kan evt sende din mail på lars@move2.dk

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint - jeg kigger på det og ser hvad jeg kan gøre, snarest når jeg har tid.

Send det til:

ulrik [at] vita-via.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)