Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsmail - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten er det mig, der er mandagstræt eller også er det ikke helt gennemsigtigt, hvordan og hvor, man får sig en virksomhedsmail. Kan man få sådan én uden at betale alverden for den? Vil jo egentlig helst have hos gmail, da jeg har mine øvrige (private) mails dér - men det koster jo, og umiddelbart følger der en masse med i den "virksomhedsmail-pakke", som jeg ikke har behov for. Jeg vil bare have en professionel mail.

Nogle der kan byde ind med lidt?

Mvh Ditte

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alt du skal er at oprette dig et mail eller webhotel med dit eget domænenavn, så har du selv styr over dine email adresser og kan have disse liggende på en server under dansk/EU lovgivning og ikke som eksempelvis gmail, hvor dine mails scannes for at finde ud af hvad du interesserer dig for så gmail kan smide reklamer i hovedet på dig konstant :-)

Mvh WebHosting A/S 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit krav til pris?

Jeg bruger selv gmail for buisness og er vældig tilfreds.

Jeg mener jeg betaler 25 kr i måneden eller sådan noget. 

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren; ja det er jo en rigtig fin pris - troede egentlig, at det var dyre? Hvad er så fordel/ulempe ved at vælge virksomhedsmail ved gmail kontra ved mit webhotel?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)