Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - optimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Gastrotools Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er netop ved at lancere www.gastrotools.dk. På webshoppen forhandles køkkenknive og tilbehør i høj kvalitet. Knivene fremstilles af 67 lag damasceret stål og er derfor ultraskarpe (og smukke). Inden webshoppen for alvor åbner, vil jeg sikre mig, at de værst fejl/mangler rettes.
Hvis du tager dig tid til at besvare og kommentere på følgende, sender jeg en rabatkode på 15%, når shoppen åbner (skriv venligst din mail i svaret)

- Hvilke søgeord ville du benytte, hvis du skulle finde nye køkkenknive på google?

- Naviger rundt på www.gastrotools.dk. Hvordan vurderer du brugervenligheden - notér, når du møder bump på vejen mod et køb.

- Hvordan er dit helhedsindtryk? Hvad kunne forbedre dette? (Føler du dig tryg ved at handle, er sortimentet interessant osv.)

Har du andre input, hører jeg hjertens gerne fra dig.

På forhånd, tusinde tak for din tid

Med venlig hilsen,

Julius S. Schiller

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

design synes jeg okay Smile

dine pagecore er ikke det bedste jeg har set https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.gastrotools.dk%2F 

jeg kan se truspilot i widget på siden trækker meget ,men jeg kan ikke se noget truspilot på siden så slå truspilot fra i widget 

billeder kan forbedres lidt brug der https://kraken.io/

hvis jeg skulle finde på google køkkenknive ville jeg søge på ordret køkkenknive

der er rigtigt meget du kan optimere siden med siger dette her seo tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

fjern dog i fodnoten links videre til hvilken tema det er , det må man med mange temaer .

få mere indhold siden få mere indhold på bloggen .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julius,

Jeg er lige pt. ualmindelig booket med kunder - som dig. Netop nyoprettelse eller konvertingsoptimering af webshops. Men derfor vil jeg gerne hjælpe dig med en masse råd og vejledning. Imorgen eftermiddag kl. 09:00 kører jeg til møde (100km), hvor jeg har god tid til at snakke.

Hvis du får brug for hjælp med hjemmesiden / webshoppen, så sig til! Jeg har 21/21 vurderinger på Trustpilot med 5 stjerner.

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville overveje følgende;

- Sætte produkterne ind i omgivelser der afspejler materialet eller se dem i "action"(Kan meget godt lide det kliniske i billederne, men det vækker ikke helt min opmærksomhed - Det kan gøres lækkert og eksklusivt på andre måder).

- Kort video i slideren. Og generelt masser af video materiale på sociale medier..

- Tilpasse logo en smule, så det passer med de gode produkter.

Ellers en simpel og god webshop der er skruet sammen..

Alt held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julius

Produktkategori

Kategoribeskrivelsen er ikke den mest læsevenlige, du kunne overveje at ikke have teksten centreret, men venstrestillet. Eventuelt tilføje et par underoverskrifter for, at teksten bliver nemmere at skimme. Alternativt bruge fed skrift som alternativ til underoverskrifter.

Produkt nedsat

Da webshoppen ikke er online endnu kan der logisk vist ikke være, en før og nu pris.


Produktkategori

Produkt Billederne kunne godt være større. 

Produktside 

Centrering af køb knap, pris og antal samt sociale medie ikoner er ikke noget jeg normalt ser og derfor tror jeg en venstre placering ville fungere bedre og mere trygt for kunden.

Køb knap

Føj til indkøbskurv knap, er en smule neutral - det kunne overvejes at arbejde med en farve som fanger blikket mere end den hvide der er valgt nu. 

Produktside / beskrivelse opsætning

Beskrivelsen ville være mere læsevenlig, hvis i tilføjede flere underoverskrifter og punktliste med fordele - som vist her.

Lorem Ipsum

is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Skarpt og holdbarhed

It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages,

Specifikationer:

  • and more recently

  • with desktop publishing

  • software like

  • Aldus

  • PageMaker including

  • versions of Lorem Ipsum.


Produktside / navne

Det kunne overvejes om der kunne tilføjes relevante søgeord til produktnavnene fx. Santoku - Kokkekniv ....

Lagt produkt i kurv

Jeg savner at indkøbskurven skifter farve eller indikerer at jeg faktisk har et produkt i kurven.. fx ved indkøbskurven i toppen have et link direkte til køb.. Så jeg ikke igen skal åbne kurven og klikke knappen osv....

Handelsbetingelser

Det virker forkert at skulle godkende handelsbetingelser i indkøbskurv pop up-  Det bør foregå  tjek ud step 1 eller 2.


E-mail tjek ud

Hvis jeg skriver en forkert mail, får jeg ikke informationer om hvad problemet er,  kun at det drejer sig om feltet e-mail - 

Marketing med blog og videoer

Du kunne bruge bloggen til at dele artikler som er relevante for dine potentielle kunder. 

Inkluderer videoer om produktet, demo videoer fra leverandøren og opret en youtube kanal hvor du har videoerne liggende. 

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)