Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er du i kapløbet med andre virksomheder om milliarderne!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, hvis overskriften måske lyder lidt misvisende. Håber ikke, dette indlæg bliver for langt og kedeligt.

Meget kort:

Jeg leder efter et dansk firma, som har et (unikt) produkt eller en knowhow/teknologi, der vil satse på nye markeder i udlandet men mangler kapital, ressourcer eller hjælp.

Lidt om mig selv: 55 år, uddannet ingeniør fra Odense Teknikum men pt. er ansat som IT-mand. Er gift og bor i København.

Kommer oprindeligt fra Iran (har boet i dk siden 1985) og har i de sidste mange år fulgt udviklingen i dette land som pt. er det største marked i Mellemøsten efter at sanktionerne i jan. 2016 blev ophævet. (der sker faktisk pt. den største samhandel i historien efter Sovjetunionen opløsning)

Læs/se bla. a. disse nyheder:

Iran og Boeing indgår aftale om 100 fly

Novo bygger fabrik på iransk jord

Mærsk tæt på oliekontrakt i Iran

Total sikrer sig milliardaftale i Iran

Og TV2 nyheder fra 16. jul. 2015

Ovenstående bekræfter, at det iranske marked er meget stort og kan gøre de store virksomheder endnu større.

Men alle de aftaler er desværre indgået mellem de statsejede selskaber i Iran og de store internationale virksomheder. Så hvor er de små gode danske virksomheder, som vil få en del af kagen ved at lave aftale med privatejede selskaber i Iran! Mit gæt er, at de mest tænker på det amerikanske og europæiske markeder fremfor et ukendt og besværligt marked. Det er en forkert opfattelse, da jeg ved et besøg i landet efter mange år blev positivt overrasket.

Men det behøver ikke være Iran. Men bliver det Iran så har jeg et godt kendskab og netværk i landet.

Så send mig en email, hvis dit firma producere et produkt (helst et unikt og højteknologisk produkt) og vil starte eventyret i udlandet. Har du allerede valgt hvilket land, du vil investere i så oplys venligst landets navn. 

Du kan også kontakte mig anonymt ved at sende en PM og oplyse: 

1. hvilket land du vil investere i og hvor meget du har brug for. 

2. produktets navn/funktion eller evt. en hjemmeside.

Kan desværre ikke oplyse, hvor meget jeg selv vil investere inden jeg har undersøgt markedet for netop dit produkt.

Jeg vil naturligvis selv gå på jagt efter danske virksomheder og kontakter dem, men vil forsøge her på Amino først. (google har faktisk sendt mig herover:-))  

Takker :-)  

 

 

 

 

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder super spændende. Har ikke pt. selv et projekt, der passer dertil, men følger lige med i tråden :)

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Tilmeldt 26. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak sydalarm.dk,

Skriv tilbage, hvis du gennem dit netværk kender nogen, der har et godt og salgbart produkt i udlandet.  

NB! sydalarm.dk virker ikke, muligvis fordi klokken er mange og jeg er for træt:-)  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)