Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yourpay.dk's backend problemer med login

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogen der ved om yourpay er ved at lukke? Deres backend har ikke fungeret i flere måneder og det har ikke været muligt at kontrollere ind og udbetalinger. Når man spørge dem hvornår det bliver lavet får man et flabet svar retur. " Det er færdigt når det er færdigt"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

---sherlock---:
Deres backend har ikke fungeret i flere måneder og det har ikke været muligt at kontrollere ind og udbetalinger. Når man spørge dem hvornår det bliver lavet får man et flabet svar retur. " Det er færdigt når det er færdigt"

Så har du vel skiftet betalingsløsning for længe siden.Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da superlet at se, at de er listet som normalt kørende og ikke konkurs i CVR. Deres service er vist kendt som lidt svingende - og OM de går konkurs eller ikke, aner jeg ikke, men de er kørende

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det kunne jo også være sådan, yourpay ikke gad det cirkus du i øvrigt demonstrer og det rod det kan give en betalingsformidler - det ville vel være ret forståeligt og sympatisk faktisk - fra en tidl tråd hvor du med stor foragt gør klar, at du skider på regler og ikke vil betale returfragt lige meget hvad  -.  Jeg ville ikke som betalingsformidler arbejde med en der giver fanden i reglerne

 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sherlock

Tusind tak for dit indlæg på Amino.

Det er et meget kraftigt postulat som jeg da synes er ærgerligt at se du skyder til vejrs, frem for at blot stille spørgsmålet om andre har udfordringer med vores backend.

Yourpay er ALT andet end ved at lukke.
Vi leverer solide positive tal måned for måned på vores bundlinje, er idag 18 medarbejdere og vækster forsat kraftigt.

Vi er, som jeg er sikker på du har fået at vide hvis du har spurgt, igang med at opdatere vores administrationssystemer, men det har været konstant muligt at logge ind og administrerer sine betalinger.

Udbetalingsoversigten lider - det vil jeg dog medgive dig.

Hvis du er kunde hos os, så er jeg ret sikker på du også modtager vores nyhedsbreve, som i lighed viser vores nye tiltag, ændringer og forbedringer i hele vores platform.

Du er altid velkommen til at kontakte os på 70 555 678 eller support@yourpay.io.
- som alle andre er du også velkommen til at besøge os på Thistedgade 10, hvor vi har hjemme.

Best Regards
Mathias Gajhede
Yourpay

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)