Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Min første plan var, at lave en webshop via. DanDomain - Dette viste sig at være ALT for avanceret for en nybegynder.

Jeg har min hjemmeside i hovedet, koster det virkelig +10.00,- at få den lavet til publicering?

Yputibe videoer er afprøvet - disse forstås - men ikke inde i selve DanDomain. 

Fandt en nem side Wix - som jeg herefter spurgte DanDomain om jeg ikke bate kunne lave min side der & herefter flytte den til dem.

Hjæælp - Jeg havde lovet mine kunder en aktiv webside den 01.12.16 - men uanset hvad jeg gør, bliver jeg ikke tilfreds.

/Tina - LePur fashion

Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tina

Min partner og jeg havde også lidt problemer med at finde ud af, hvordan man hurtigst og mest effektivt fik konstrueret en hjemmeside. Vi fandt så One.com, og er rigtig glade for det. Det kunne du jo evt. lige tjekke ud. Virksomheden som vi har startet op kan du finde her, hvis du lige ville tjekke designet ud. Men uanset hvad har du utallige muligheder på One.com.

https://timeswitch.dk/index.html 

Held og lykke med det ;) 

Mvh. Alexander

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek denne her: http://www.amino.dk/forums/t/274333.aspx Men hæng dig ikke i de 1.000,- som er omtalt, da der er stor forskel på en alm. hjemmeside og en webshop :o)

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Jeg arbejder selv med Weebio.dk som er dansk webshop løsning.

Jeg synes du skal tage et kig på vores introduktionsvideo 


Weebio er en hosted webshop løsning hvor du ikke behøver kunne kode, for at tilpasse din webshops webdesign.

Det er en af de mest brugervenlige webshop løsninger i Danmark og du kan komme online hurtigt og nemt...


Mit bedste råd til dig er:

Afprøve de webshop løsninger du overvejer af bruge til din ide, du skal slås med den i mange år fremover!!!


Fordele med Weebio:

  • 30 dages gratis prøveperiode
  • Ingen bindingsperiode
  • Kodefri tilpasning af template
  • InklusivPakkelabels integration
  • Betalings Gateway inkluderet
  • Danmarks største udvalg af webdesign templates
  • Integreret med økonomisystemer
  • Mail platforme ( Mailchimp mm) 



Se de flotte template her  ( danmarks største udvalg - 50 flotte templates )

Du kan booke en gratis gennemgang af Weebio, med delt skærm og Skype.

God arbejdslyst!!

René

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have en ordentlig og prof. side, uden selv at skulle rode alt for meget rundt med designet, så er Dandomain, slet ikke så tosset og deres service, syntes jeg er super fin.

Der er gratis templates derinde i backend, eller et komplet setup til 6.000,-.

Du kan naturligvis også vælge tom og Jerry løsning med en Joomla side til 500,-, men du får for det meste bare som du betaler, og tro mig, der er mange som faldbyder sider, hvor man lige "låner" en wordpres template eller andet fra nettet.

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på de templates der er på Dandomain, evt. tage kontakt til Klaus hos Youwe, som er Dandomain partner og MEGET fleksibel.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)