Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster print og montage?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Jeg har aldrig fået lavet print eller montage før og undersøger lige nu priser for at finde ud af om min ide er rentabel. Jeg prøvede en prisoverslagsberegner og den kom op med 500 kroner for print alene hvis man køber 1000 styk. Det syntes jeg er meget dyrt. Jeg er maskiningeniør så ved ikke så meget om print - hverken udlægning eller pris. Men den dims jeg brygger på består af en atmel mcu med 144 pins og en ram klods. desuden er der et usb interface og nogle spi interfaces. Det minder lidt om en arduino.

Så hvad ville i mene print og montage skulle koste. bare sådan cirka.

God Jul :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej det kender jeg ikke. Det ser interessant ud, men skal man ikke selv kunne tegne sit pcb for at bruge dem?
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tytteboevsen:

Hej alle Jeg har aldrig fået lavet print eller montage før og undersøger lige nu priser for at finde ud af om min ide er rentabel. Jeg prøvede en prisoverslagsberegner og den kom op med 500 kroner for print alene hvis man køber 1000 styk. Det syntes jeg er meget dyrt. Jeg er maskiningeniør så ved ikke så meget om print - hverken udlægning eller pris. Men den dims jeg brygger på består af en atmel mcu med 144 pins og en ram klods. desuden er der et usb interface og nogle spi interfaces. Det minder lidt om en arduino.

Så hvad ville i mene print og montage skulle koste. bare sådan cirka.

God Jul :)

Der er rigtig rigtig mange spørgsmål der skal svares før man kan komme med en pris.