Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retunering af både varens pris og porto hjælp..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsan.. Håber nogle her kan hjælpe mig.. Jeg har designet en varen til et firma og de har solgt det på deres webshop og andre steder.. 

Nu er der så sket dette at der har været reklamationer på noget på designet, og min køber beder nu om pengene retur for varene plus den porto som de har brugt på at sende til kunden..

1. For det første skal jeg vel have muligheden for at rep den defekte varer IK??

2. At de vælger at ombytte varen kan vel ikke bliver mit problem eller??

3. Og skal jeg hæfte for deres porto til deres kunde??

Håber nogle kan hjælpe mig og evt give mig et link til noget..

mvh Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår det du skriver så handler du med et firma, altså B2B hvis det er korrekt, så er behandlingen af reklamationer afhængig af hvad du har skrevet i dine salgs og leveringsbetingelser.  Har i ingen skriftlig aftale er det købelovens bestemmerser der gælder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)