Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal tilbageholder 50.000 kr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thank you for your cooperation so far. However, to fully restore your PayPal account we need you to complete the below step(s). Please follow the instructions below:

- You need to verify your identity by providing us with a copy of a government-issued photo ID, such as a passport or driver's licence (the plastic card, not the official letter).
 
It must show your date of birth, as well as the issue date and expiry date. The full document needs to be visible. We cannot accept partial documents.

- Please provide more information about your business. Explain your business model in detail. Include the address of your website and any documentation that can describe the items sold. If you don't have a website or don't sell online, please provide a detailed explanation of how you advertise and sell your items.

- Provide a monthly bank statement for the bank account ending in XX58 
The statement must show your name, address and account number exactly as they appear in your PayPal account, and dated within the last 12 months.  

- Please explain in detail the reason for the increase of buyer complaints and how you plan to reduce this going forward.

-----------------------------------------

Paypal tilbageholder nu mine penge, dette gjorde de også i April hvor jeg sendte den alle informationerne, dog ikke min bank statement.

Kan det virkelig passe at det er lovligt at tilbageholde mine penge, og påkræve at jeg viser dem mine bank-statements?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det er nu en gang dem der sætter reglerne - og hvis du nu bare gjorde som de bad dig om. Så er det hele sikkert løst.

Jeg tror såmænd at de er lige så ærgerlige over at de skal bruge så meget tid på dig - som du mener at du bruger på dem. Lige nu er du den der blokker ....

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke bare sætter DE reglerne men hvidvask lov - woldwide og i DK gør det. De skal kunne verificere dig og dit forhold til din bank mm - så bare se at få sendt dem det de beder om og få den frigivet

Du skal med Paypal altid regne med, at du kan få konto låst, også ved kunde disputer - så det er en risiko man har, men her kan du jo let løse den 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffanMax:

Paypal tilbageholder nu mine penge, dette gjorde de også i April hvor jeg sendte den alle informationerne, dog ikke min bank statement.


Kan det virkelig passe at det er lovligt at tilbageholde mine penge, og påkræve at jeg viser dem mine bank-statements?

Mig bekendt er du som virksomhed underlagt engelsk banklovgivning, og de har "hvidvask-regler" meget lig hvad vi kender i DK. Så jeg tror under påskud heraf de mere eller mindre kan bede om alt der relaterer sig til din virksomheds brug af deres tjenester.
 
Så jeg tror de fuldt lovligt kan tilbageholde din virksomheds penge indtil de ikke ser tegn på hvidvask-issues i forhold til din virksomhed. 
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
mange tak drenge :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)