Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 cvr numre 1 fragtaftale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Er der nogle som har erfaring med at bruge den samme fragtaftlale til flere virksomheder.

Jeg har en anpart i et interessentselskab samtidig med en enkeltmands virksomhed. Jeg har endnu ikke nogle fragt aftale til min enkeltmands virksomhed, mens interessentselskabet har en aftale med GLS. Jeg tænker umildbart ikke at det kan lade sig gøre, da det vil sammenblande økonomien i de to virksomheder.

Måske der er nogle der har prøvet noget lignende og har en løsning?.

Tilmeldt 18. Nov 16
Indlæg ialt: 68
Fra  GeareXperten Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du spurgt GLS osv om det ? For tænker også det umiddelbart vil give dig en større volumen at forhandle priser efter ?

Find alt fra gear, outdoor og all in one vr briller på GeareXperten.dk 

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået svar fra GLS.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så kan jeg få lavet en seperat fragt aftale med hver virksomhed, men vil også blive opkrævet afhentnings gebyr seperat for hver virksomhed. Selv om posten skal afhentes på den samme adresse. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare fakturere "internt" til dig selv.

Altså hvis du opretter fragtaftale hos GLS med din personligt ejede virksomhed, så får den regningen fra GLS.

Den personligt ejede virksomhed betaler det fulde beløb til GLS.

Herefter sender du en faktura fra din personligt ejede virksomhed til dit I/S på deres andel af regningen.

Det kræver selvfølgelig at du holder styr på, hvor meget de enkelte virksomheder sender.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)