Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nytænkende virksomhed søger App udvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som overskriften antyder søger vi en app udvikler til vores ide'. Aflønning enten pr. Regning eller medejerskab alt efter aftale.

Så skriv gerne hvis du har erfaring med app udvikling hvad enten det er i professionel virksomhed eller du sidder i fritiden og programmere.

Vi er bosiddende i Esbjerg og søger derfor nogen i umiddelbart nærheden(læs Jylland)

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil råde til til at slå jeres opgave op i Amino Freelancer. Desuden så skal du fortælle lidt mere om hvad det går ud på. En app er ikke bare en app lige så vel som en bygning ikke bare er en bygning. Stil nogle krav og giv lidt info (uden at røbe jeres forretnings idé selvfølgelig) som en udvikler kan bruge til noget.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej C.G. Invest. Har du mulighed for at komme med en lidt mere uddybende beskrivelse af projektet :-)?
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "hopsa" det prøver vi. Tak

Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, det har vi bestemt. Men ser gerne dette er udenfor det offentlig forum. Har du evt en mail der kan anvendes samt evt en hjemmeside.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at kontakte mig på jakob@grumsenit.dk - Du kan se min hjemmeside på http://grumsenit.dk
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, blot til orientering har vi fået mange henvendelser på vores opslag som vi er ved at bearbejde.

Du skal nok høre fra os snarest.

vh

CG Invest

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare i orden, i giver bare lyd :-).

Jeg kommer også selv fra Esbjerg af, men er som sagt interesseret i at høre omkring omfanget af projektet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)