Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Black Friday - er det noget som giver noget på bundlinjen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig langt hen af vejen og tror der er rigtig mange der misser netop det du siger! Dog kan jeg godt forstå at folk føler de bliver stillet i en situation hvor de er nødt til at gå med på bølgen fordi de netop ser det som en dag hvor folk køber deres julegaver tidligt.

Det virker i stor grad til at være størrelsen på rabatterne, ofte 50-75%, der får folk til at gå op i det røde felt. Tror dog på at man sagtens kan være med på black friday uden at man sælger restvarer. Var selv bland andet forbi https://www.hunkemoller.dk/dk_da/ sidste år for at købe en årsgave til min kæreste og der fik jeg 25% rabat hvilket jeg tror for mange er en mere acceptabel rabat at køre over en enkelt dag.

Syntes dog helt klart at det er vigtigt at man som virksomhed som du siger kigger på hvorfor holder vi black friday og hvorfor/hvordan kan man være med på bølgen på den bedst mulige måde.

/Jonas 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Det er svært at give et entydigt svar på dit spørgsmål, da der er lige så mange tilgange til Sort Fredag, som der er trunter på Craisy Daisy.

Fresno BOB - Fed sammenligning. Big Smile

God arbejdslyst!!

René

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. selvfølgelig kan black friday give ekstra. Desværre har mange misforstået konseptet. Black friday er ment som et super tilbuds tiltag og ikke små rabatter-fordi efekten betyder på lidt længere sigt, at det kun er en tilbuds dag.

For at opnå det helt store, også med nye kunder, så giv virkelige tilbud. Find din bedste sælgert tilbyd den til lang under pris (kø tilbud for eks.)

giv rabatter på ting du sælger godt-for eks de 15 første 60% næste 50 osv. brug til at promovere din forretning. tænk ikke på overkudet, men tænk på at øge kundemængden-brug det til at skabe kunde forhold der vare længe.

altid forbered dig brug FB og adwords og lokal fremstød-en reklame i vinduet er ikke altid nok

Hans

ejer

alttilmig.dk

Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Ravlygten.dk ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om Black Friday. Personligt ville jeg nok blive lidt negativ, hvis jeg f.eks havde købt en frakke for en måned siden for 3.000 kr. og nu til Black Friday, kan se den kan købes for 1.500 kr. Er da lidt nederen. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ravkongen:

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om Black Friday. Personligt ville jeg nok blive lidt negativ, hvis jeg f.eks havde købt en frakke for en måned siden for 3.000 kr. og nu til Black Friday, kan se den kan købes for 1.500 kr. Er da lidt nederen. 

Hvorfor?

Hvis du på et givent tidspunkt har ofret 3000,00 Kr. på en frakke, så er det vel fordi du mente den var det værd!

Med den indstilling skal du vel bare holde dig til kun at handle når der er udsalg.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Citat: Hej. selvfølgelig kan black friday give ekstra. Desværre har mange misforstået konseptet. Black friday er ment som et super tilbuds tiltag og ikke små rabatter-fordi efekten betyder på lidt længere sigt, at det kun er en tilbuds dag. Det kommer aldrig til at ske i DK med kun en tilbudsdag - glem det.

At sælge sin bedste sællert til langt under normal pris er det sidste jeg ville gøre- Why? spørger jeg bare.
Skabe kunde forhold der vare længe skriver du. Problemet er bare at rabat og discount jægere aldrig, eller næsten aldrig bliver loyale kunder.

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kan have en mening, men meningen med BF. er, at rydde ud, skabe nye kunder og forkæle de gamle.

At sælge de bedste sælgende vare er den måde du skaber kunde intresse-ingen er intressere i elastikker med 50% rabat, 50 % rabat på BOSS bukser er noget der rykker.

Jeg forstår ikke diskutionen-se Amerika-her sælger du ufattelige mange efterspurgte brands- det er grunden til, at det er så stort.alle frygter at jeg "taber" penge på mine gode varer-se det som markedsføring

Hans

ejer

alttilmig.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja jeg prøver det af og ser om det giver lidt afkast eller ej. I kan finde en liste med gode rabat koder til Black Friday HER


PS. Listen bliver løbende opdateret.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mange af dem som tjener ekstra på BF tilsvarende tjener mindre i dagene op til.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)