Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange firmaer er der i Danmark, som tilbyder hjemmesideløsninger med SEO?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igang med min eksamensopgave omkring bureauer som tilbyder pakkeløsninger som indkluderer: Ny hjemmeside, tekstindhold, SEO og evt. markedsføring 

Jeg kunne godt tænke mig svar på, om der var nogle herinde som kendte til antallet af firmaer som tilbyder dette i Danmark? 

Mvh. 

Mikkel 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke nogle officielle tal på dette og det er et meget blandet marked. I den ene ende findes der mange helt små enkeltmandsvirksomheder, der tilbyder dette, og i den anden ende nogle få lidt og meget større.

Det er meget få, der tilbyder komplette løsninger, der både inkluderer hjemmeside, tekstskrivning/optimering og SEO (med alt hvad dertil hører) og anden markedsføring. 

Der findes en del, der siger at de inkluderer SEO, men når man så kigger lidt nærmere på det, så har de f.eks. ikke linkbuilding med, hvilket er en helt afgørende faktor i SEO, og så kan man med rette stille spørgsmålstegn ved, om SEO faktisk kan siges at være inkluderet. 

Jeg ved godt at ovenstående ikke helt giver dig det svar du er ude efter, men svaret findes desværre ikke. Så måske kan du alligevel bruge det lidt, til at forklare i din opgave hvordan virkeligheden er :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

mit problem at finde udad markedet der er nok ikke så mange der både har dygtige medarbejder der kan hjælpe en fuldt ud 

link building lidt la la kommentar overalt blogs eller får et links i deres eget blog netværk kan både godt skidt , men nogle sider har de laver links har så 2 links fra deres side de linker ud til deres kunder så nærmest værdiløs links 

onpage optimering ser man nogle der slet ikke ser på hastiheden på siden blandt andet https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ selv også hvad ser ud til de er store nævner ikke navne 

jeg kender omkring 5 jeg er rimelige sikker på der tilbyder alt , men er svært at sige når ikke har prøvet dem , men det godt nok svært at gennemskue alle samme om hvad de reelt tilbyder før man har prøvet dem.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MikkelSmile

Det lyder interresant.. men jeg er nok enig med de andre om det bliver svært, at lige støve alle aktører op. Da der findes små aktører som ikke figurer nogle steder. 

Jeg ønsker dig held og lykke med dine opgave. 

Det ville være interesseret i høre om dine resultater!

God arbejdslyst!!


René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)