Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende med GLS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg sender med GLS aflevere jeg pakkerne på den lokale GLS pakkeshop. 
Jeg synes dog det er MEGET besværligt at man skal have en håndskrevet kvitteringen af alle pakkerne? 
Skal man have specielle aftaler med GLS eller pakkeshoppen med at man bare kan sætte pakkerne. 

Jeg bruger pakkelabels.dk til at sende med, så der er ingen betaling i det. Kun aflæsning. 

Hvad gør I? 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

På pakkelabels.dk udskriver du bare en rapport over alle pakker den gældende dag.

Så skal du blot have en underskrift

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har den tilhørende seddel, får du alligevel en skriftlig bekræftelse af GLS-shoppen om afleveringen.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg jo helst undgå. 
Jeg vil bare smide mine pakker af som ved Post Nord.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en aftale direkte med GLS - så henter de pakkerne hos dig og scanner dem med det samme. Så behøves ingen underskrift.

Spørgsmålet er så bare om du får lige så gode priser som ved Pakkelabels???

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige haft GLS i røret. De vil have at jeg skal betale 60,- kr. for at sende en pakke hvis de skal hente den hos mig. En på 1 kg. Hvis jeg kan sende 100 pakker pr uge vil de være villige til at diskutere prisen. Altså når jeg har gjort det i et par måneder.

Det er ikke i nærheden af hvad jeg skal give hos Post Nord.

GLS siger at de kan tracke en pakke og så får man en bedre service. Post Nord kan det samme. GLS brugte også tiden til at fortælle hvor dårlige Post Nord er. Det bryder jeg mig ikke om, de skulle hellere give mig oplysninger om hvorfor de selv er et bedre valg.

Pakkelabels.dk er et godt valg, da der jo er mange muligheder samme sted, men Post Nord gør det også godt. De skal bare trykkes lidt på prisen. De kan forøvrigt også godt afhente pakker hver dag. Der er ingen sedler der skal underskrives og udskrives hver dag. Pakken scannes med det samme.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke med dig, men hos mig er PostNord den store begrænsning deres volumenberegner. Det betyder at de reelt set - som mange andre - kun tager relativt små pakker....

Hilsen Morten

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte en vare forleden der blev fragtet af GLS. Der blev tydeligt spurgt i webshoppen om hvor pakken skulle stilles hvis ikke jeg åbner og de ikke skal tage den med retur. Nu var jeg hjemme så jeg blev bedt om at kvittere, men ellers går jeg ud fra de havde sat pakken ved døren og taget et digitalbillede som bevis.

Jeg tror de (pakkeposten) bliver nødt til at bevise at de har afleveret pakken, og det betaler forbrugeren selvfølgelig for i sidste ende. Men det er da sikkert en god ting for alle parter hvis du tager fat i GLS og forklarer dem at du regner med at pakken er afleveret hvis ikke du hører fra nogen. Derfor skal GLS kun bevise leveringen er sket i de tilfælde du beder om beviset - indtil da, kan de gemme beviserne i en periode.

Jeg tror det ville løse dit problem.

Mvh

Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

fantastisk man lære noget hver dag, jeg har indtil nu haft samme  en masse papir med i pakkeshoppen. tak for oplysningen. nu mangler vi bare at man kan oprette flere koli

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)