Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæt på pris på erhvervsforsikring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok et svært spørgsmål, men laver lige et budget her og nu, så det kunne være skønt med et kvalificeret gæt, jeg kan bruge indtil, jeg får kontaktet et forsikringsselskab. 

Hvad tror I en erhversforsikring koster i en enkeltmands tømrer-virksomhed. Jeg tænker ansvarsforsikring og forsikring af ens værktøj.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du et selskab med lovpligtig arbejdsskade - uanset løn og oms - så regn for tømrer ca 3000 kr p.a. Ansvar er svært at gætte for der vil være mange parametre - 5.000 nok ikke umuligt men billigt - værktøj - afhænger af værdi ganske som indbo - 3.000 som skud

Andre faste omk at tage hensyn til i http://johnhannover.blogspot.dk/2015/09/hvadkosterfirma.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er en fin hjælp. Jeg regner lige nu løseligt på, hvor mange timer, jeg skal sælge for at ´det løber rundt´. Skal i bank i løbet af ugen. God søndag.

Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Skaarup Akademi Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan anbefales at ringe til en forsikring og forhøre dig, det tager dem ikke lang tid at regne en pris ud på det, og så ved du hvad du kan regne med:-) Ingen købetvang.

Jeg har selv en forretning hvor jeg holder kurser indenfor beautybranchen og sælger produkter dertil, jeg har en ansvarsforsikring der koster 1600kr pr år. Har valgt ikke at forsikre mit lager/udstyr, men har ansvarsforsikring hvis nogle af mine produkter skulle gøre skade på nogen eller hvis jeg vejleder forkert eller lignende (hvilket jeg naturligvis ikke gør:-)

pøj pøj med forretningen:-)

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Jeg sidder lige og tygger mig igennem et tilbud fra Gjensidige. Og prøver lidt flere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)